![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 15 godz 17 min 36 s
|
![]()
Jeśli chodzi o porównanie f800 z adv990 - chyba nie ma między nimi dużej różnicy w wadze? Jeździłem jednym i drugim tylko troszkę i różnica między nimi (nie wiem na ile subiektywna) - powalająca. Ciekawe jak na dłuższą metę.
__________________
Pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,203
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 18 s
|
![]() Cytat:
Wizualnie (siedziałem tylko na nowym TA) to moim zdaniem 800 jest bliżej Afry. W Borku przyglądałem się mu z ciekawością i jak dla mnie proporcje i zamysł jest wyraźny od BMW - przejąć miłośników AT na swoją stronę (tych co nie lubią bocznych cyców, wału i wielkości 1200). TA - nowy, to też fajny sprzęt na czarne. KTM - ten to ma nawet takie same furie jak Afra. Ech szkoda, że ciule z Chondy nie czytają forum i ilości postów o nie Afryce ![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
A chcesz w ryja?
Jedyne akcje serwisowe jakkie mam odbywaja sie w moim garażu i tylko wtedy kiedya ja chę je zrobić a nie Afryka. ![]()
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
A ja dopowiem tylko że najbardziej wkur.. w 800 jest gaz - w sensie takiem że albo zamknięty albo od razu dostaje kopa.
Nic nie zastąpi V afry - jak dziś pamiętam jak w górach Albani ciągnęła leciutko z niskich 750 obrotów po kamulcach i błocie bez zająknięcia. 800 by przygazowała - uślizg koła i leżysz. Albo jak kumpel na GS1200 - właśnie mu zgasł na ostrym zakręto-podjeździe i też leżał ![]() Nie ma to jak gaźniki w takiej sytuacji ![]() no i liczba przytkań wtrysków przy zamknięciu gazu zrosła już do 10 na 100km, chyba chłopaki z BMW muszą popracować na chipem ... Zajebiste uczucie: jedziesz na stojąco, oddajesz manetkę, hamujesz silnikiem, ... chcesz dodać gazu - nic ... drugi raz nic i nagle dostajesz full palnik jak się chipow zachce ... dramat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,203
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 18 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Moja też 2001 - ale chodzi mi o myśl konstrukcyjną -> projekt i wykonanie po 2000.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Fajny jest wątek na adv pl jak goście pakują felgi złote od trampka 90r do f800 gs bo seryjne się wyginają
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 402
Motocykl: F 800 GS
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 14 godz 35 min 12 s
|
![]()
Ujeżdżam F 800 gs i potwierdzam felgi do wymiany za miekkie i ponoć łańcuch też ja na razie nie mam z tym problemów. Natomiast inne sprawy wg mnie wyglądają pozytywnie. Moc i przyspieszenie nie porównywalna z AT. Natomiast trzeba przejechać z 50 tys żeby się wypowiadać na inne tematy eksploatacyjne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
To jeszcze dorzucę do pieca trochę
![]() Oddałem GS 800 i wziąłem jeszcze na godzinkę inny motor. Skoczyłem trochę nad Wisłę co by pojeździć troche po dołach i piasku - chociaz opony salonowe, z przyjemością też dałem 120-130km/h po drodze z płyt betonowych - wszędzie pięknie wybierał. Silnik brał z dołu delikatnie, wiadomo V - chociaż na wtryskach. Długość motura też taka jakaś podobna do Afri. Zawiecha miękka. Normalnie poczułem się jak w domu. No i kanapa wygodna ... Kto zgadnie co to za motor ? - i dodam że nie Transalp ten będzie następny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 151
Motocykl: RD00
Przebieg: 66666
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 9 godz 17 min 33 s
|
![]()
V-strom?
|
![]() |
![]() |