Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.06.2008, 13:14   #1
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
Domyślnie

Moja się grzeje się i w korkach w mieście potrafi dojść do czerwonego. Chłodnice mam czyste, listki wszystkie w miarę możliwości poprostowane. Wynika z tego, że w zimę trza będzie wymyć chłodnice od środka.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.06.2008, 15:04   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Odkamieniacz chłodnicy samochodowej

Jest to nieagresywny wodny roztwór amin nasyconych o długim łańcuchu węglowodorowym. Nie zawiera kwasu. Zalecany jest do wszystkich typów chłodnic samochodowych. Pojemność 250ml prduktu pozwala na oczyszczenie ukłaów chłodniczych od 5 do 10 litrów. Zaleca się czyszczenie obiegu chłodniczego co 2 lata. Odkamieniacz chłonicy: czyści i usuwa kamień z układu chłodniczego
pozostawia warstwę zabezpieczającą
preparat nie reaguje ze złączami i stopami.

http://www.impexsaro.com.pl/borygo.html
- Lub o Podobnym działaniu innej firmy > samo mycie nic nie da
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.06.2008, 15:25   #3
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

wieczny moze ci sie termostat nie otwiera jak czeba. u mnie nic takeigo sie nie dzieje, a afri tez nie mloda. jak temp na wskażniku dojdzie do miesjca gdzie sie włacza wiatrak dalej juz nie pojdzie dopoki on sie kreci zeby nie wiem co. chyba ze teren, drugi bieg i pizda cały czas powyzej 6000 rpm.

wypnij chłodnice, wyprostuj blaszki w niej na ile sie by był jak najwiekszy prześwit. potem polej chemią(moze byc taki do robale do kasku) daj po karczer a na końcu spręzone powietrze. afri ma zajebiscie wydajne jak dla mnie chłodzenie

Ostatnio edytowane przez rambo : 24.06.2008 o 15:28
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.06.2008, 18:42   #4
Gregor
 
Gregor's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wawa
Posty: 184
Motocykl: RD03
Gregor jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 godz 41 min 50 s
Domyślnie

Dzięki zacne grono za szybką pomoc
Chłodnice czyściłem w zeszłym roku ale zrobie to jeszcze raz , a co do wentylatora to podepne go pod aku i niech sobie chodzi podczas leśnego orania.
Gregor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.