Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.05.2010, 17:58   #1
solo1972
 
solo1972's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
solo1972 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 51 min 42 s
Domyślnie

motor kopiłem miał 14 TKM i mail napęd did wzmocniony ,łańcuch koloru żółtego i zębatki sunstar w tej chwili ma 37 i jezdze cały czas na tym napędzie dodam ze smaruje scotooiler.Dzisiaj ściągnąłem zebatke z przodu i przesmarowałem czarniałem MOLYKOTE G-n plus i złożyłem.Zębatka z przodu miała lekki luz , walek zdawczy idealny nosiłtylko slady oparcia zebatki ,ale bez wyczowalnych wgłebień , zęby były OK.Czytałem ze Rambo wymienil 4 przednie przy 42 TKM,czy to znaczy ze profilaktycznie zmienić zębatkę przód?(23 TKM na zębatce przód czy wymienić? )
solo1972 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2010, 19:21   #2
yakuzsa
 
yakuzsa's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
yakuzsa jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 31 min 49 s
Domyślnie

na twoim miejscu dla wlasnego spokoju ducha zalozyl bym nowa zebatke przednia < (plus zabezp.)>(niewykluczone ze po takim przebiegu zaczyna juz delikatnie "rozrabiac" na walku,) , koszt jest niewielki a cena profilaktyki ochrony walka i twoj spokoj przy odkrecaniu manety bezcenny, przynajmniej u mnie tak to dziala. TAK ZMIANIAL ZEBATE na hondowski oryginal w dodatku!!! ponoc zalecana wymiana zebaty front co 10 tys. km

Ostatnio edytowane przez yakuzsa : 11.05.2010 o 20:33
yakuzsa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2010, 21:13   #3
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

zasada wymiany z przodu:
jest zacięta ( widać zużycie- zęby lub znasz przebieg pow 10 tys )
lata na boki ( jedno zabezpieczenie na dwie zębatki)

co do zębatek czy sunstar, czy Honda czy JT się nie wypowiadam nie mam doświadczenia -



Cytat:
Napisał yakuzsa Zobacz post
na twoim miejscu dla wlasnego spokoju ducha zalozyl bym nowa zebatke przednia < (plus zabezp.)>(niewykluczone ze po takim przebiegu zaczyna juz delikatnie "rozrabiac" na walku,) , koszt jest niewielki a cena profilaktyki ochrony walka i twoj spokoj przy odkrecaniu manety bezcenny, przynajmniej u mnie tak to dziala. TAK ZMIANIAL ZEBATE na hondowski oryginal w dodatku!!! ponoc zalecana wymiana zebaty front co 10 tys. km
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zębatki JR łańcuch SFR - zanabyć? Olek Rama, zawieszenia, napęd 5 27.06.2011 12:12
Czy można zmienić zębatke? Vooytas Rama, zawieszenia, napęd 5 12.07.2008 08:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.