Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.04.2010, 10:51   #1
barthez
 
barthez's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 204
Motocykl: RD07a
barthez jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 19 godz 1 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał laska Zobacz post
Barthez chyba swój wiertłem traktował. Coś przez mgłę kojarzę, ostatni raz jego Afri (i jego) widziałem ze 3 lata temu.
pozdr,
laska
ano mom! mom!

Nie chciało mi się bawić w rozbieranie, cięcie, potem spawanie itd... więc dookoła środkowego otworu wywierciłem otwory chyba fi8 i dodatkowo dłuuugim wiertłem nawierciłem otwór w środkowym kanale. Można spokojnie zapodac fi10 lub nawet fi12.
Chodzi teraz znacznie głośniej, więcej basu i fajniej niż na fabrycznym, a przy tym nie bierze NIC oleju, jak to piszą czasami po zmianie na przelotówkę.

Nie jest to co prawda tak czysty dźwięk jak z oryginalnego Arrowa itp, ale porównując koszty to efektu, jest jak najbardziej spoko
barthez jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka Tripa !!! motomysz Wszystko dla Afryki 18 21.04.2014 23:28
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki jackhammer Inne - dyskusja ogólna 42 15.01.2014 23:26
co zamiast oryginalnego licznika.... Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 7 24.06.2008 01:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.