![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 204
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 19 godz 1 min 25 s
|
![]() Cytat:
Nie chciało mi się bawić w rozbieranie, cięcie, potem spawanie itd... więc dookoła środkowego otworu wywierciłem otwory chyba fi8 i dodatkowo dłuuugim wiertłem nawierciłem otwór w środkowym kanale. Można spokojnie zapodac fi10 lub nawet fi12. Chodzi teraz znacznie głośniej, więcej basu i fajniej niż na fabrycznym, a przy tym nie bierze NIC oleju, jak to piszą czasami po zmianie na przelotówkę. Nie jest to co prawda tak czysty dźwięk jak z oryginalnego Arrowa itp, ale porównując koszty to efektu, jest jak najbardziej spoko ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 21.04.2014 23:28 |
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki | jackhammer | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 15.01.2014 23:26 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |