![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,751
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 3 tygodni 15 godz 58 min 54 s
|
![]()
Ja na Twoim miejscu poszukałbym drugiego do kompletu bo czasami się przydają. Nie mówiąc o tym, że gdzieś w terenie może Ci niespodzianie wpełznąć wąż do kierownicy. A jak nie będziesz miał żadnego, to i dwa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 230
Motocykl: RD03
Przebieg: Cofany
![]() Online: 4 dni 21 godz 4 min 25 s
|
![]()
Do czego się przydają? Z tego co się orientuję to mają 'pomagac przy kręceniu kierownicą' i ewentualnie kontaktować się z glebą zamiast kierownicy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
![]() Tak, ciężarki zmniejszają drgania kierownicy. Kierownica w afri jest dość elastyczna co powoduje drgania jej końcówek.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |