Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2010, 12:33   #11
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 41 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Zastanawia mnie tylko, dlaczego wałek nie leci tak samo w VT600/C ... tam jest ten sam wałek zdawczy (chodzi o końcówkę wypustów - te same zębatki).
Mniejsza moc robi swoje czy jak?
Myślę że rodzaj motocykle ma znaczenie, mam na myśli przeznaczenie i używanie. Zużycie wałka na pewno zależy od częstotliwości odkręcania i zakręcania manetki.
Myślę że zanieczyszczenie też nie jest obojętne (brodzenie w wodzie, jazda po piachu etc.)
Tak mi się wydaje
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy ten wałek zdawczy jeszcze pożyje? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 282 26.03.2023 12:56
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.