Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.02.2010, 11:08   #1
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Nie wiem co to za firma www.łańcuchpodoska.pl
Ale może gość lał naftę albo ON do tej olejarki zamiast oleju scotta czy innego przekładniowego.
A jeżdżenie na IRIS to już w ogóle zupełne SADO MASO !!!

A znasz taki zespół Rambo In Chains..?

Od końca:
DIDv ~38000km i jeszcze planuje go dochetać w Tunezji.
RK jakis xw-ring ale nie darłem go do końca ~ 25 000km.
Iris tym razem ja wymiękłem po 10 000km i pogoniłem to z motocykla, bo kultura pracy mnie wykończyła, a z takim ją kupiłem. Dzieju kiedyś też chyba zachwalał jego szmer pracy


Zastanawia mnie to właśnie jak to jest że np DJ.1 zrobił w swojej AT 50 000km na tym V8 z olejarką.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.02.2010, 22:53   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,020
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 18 godz 43 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Dzieju kiedyś też chyba zachwalał jego szmer pracy
Noo, w kasku to nawet nie było tak bardzo słychać
Poważnie to dociągnąłem na takim 19tyskm ( olejarek nie używam) ale jego"kultura pracy" po ok 15tyskm była już kiepściutka.
A końcówka przypominała odgłosy łańcucha rzucanej kotwicy na statku
Tak czy inaczej ciekawe doświadczenie dające pewność że już nigdy takiego nie założę.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.02.2010 o 23:10
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.02.2010, 23:07   #3
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Masakra, jakie są różnice w wytrzymałości łańcuchów. Przed wyjazdem do Mongolii założyłem nowy napęd i na nim wróciłem. Nie brałem żadnego zapasu ani zębatek, tylko zapinkę. Koleś co ze mną jechał zmienił trzy łańcuchy i ileś zębatek. Inny urwał łańcuch. Jak się nie lubi czesto zmieniać i wozić to warto zainwestować w dobry napęd. W sumie to może wyjść nawet taniej.
W małym kacie to inna bajka. Każdy łańcuch ginie w oczach ale nie mam jeszcze rozeznania jakie różnice są pomiędzy firmami.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
TomTom Rider..chyba stary soft? Fausto Zastosowanie praktyczne 1 29.07.2013 15:06
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( majo Uklad paliwowy i wydechowy 5 14.07.2008 12:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.