Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.06.2008, 22:30   #7
dj.1
 
dj.1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
dj.1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
Domyślnie

O tym to juz japonczycy w orginalnej zakowce dida pomysleli ze za mocno sie jej zakuc nie da ( ma czesc ze stali i z miedzi ). Zakujesz za mocno to ci sie nit wyrwie ale nigdy sie nie scisnie tulejki za mocno. Jakbys widzial zakowke dida jak jest skonstruowana to bys zara wiedzial ze tak jest.
dj.1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? kuntakinte Regularne czynności serwisowe 34 13.06.2023 06:56
jaki lancuch napedowy- najlepszy kuras Rama, zawieszenia, napęd 7 01.03.2011 12:36
sztywny lancuch po zdjeciu kola JackHarrer Rama, zawieszenia, napęd 61 08.07.2009 10:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.