![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
O tym to juz japonczycy w orginalnej zakowce dida pomysleli ze za mocno sie jej zakuc nie da ( ma czesc ze stali i z miedzi ). Zakujesz za mocno to ci sie nit wyrwie ale nigdy sie nie scisnie tulejki za mocno. Jakbys widzial zakowke dida jak jest skonstruowana to bys zara wiedzial ze tak jest.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |