|
|
|
|
#1 |
![]() |
Jak się przesiadła na takie kowadło to pewnie jakieś grube zadupia będą grane.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
Trochę to dziwne, bo mogła po prostu kupować nową CRF300R A co 30tyś i tyle. Poczekajmy jednak, aż powie co w tym motocyklu zostało zmienione...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Dla mnie nie dziwne, tym co kupiła może jeździć 30 lat a nie zmieniać co 30 tys. I ma z głowy stres że przy wywrotce w czarnej dupie uwali chłodnicę , przewód, pompę i zostanie unieruchomiona. A to chyba ważne jak się samemu jeździ. CRF 300 to nie stara pancerna Tenerka, za 30 lat nikt już nie będzie pamiętał że było CRF 300 a Tenerki będą dalej jeździć
.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
![]() |
No tak i tylko dlatego zmieniła, że nakręciła w niej ponad 50k i ostatnio rozbierała silnik gdzieś w dupie, jak rozwalił jej koleś sprzęgło w błocie. Jednakże moim zdaniem łatwiej naprawić taką CRF niż Tenerkę z brakiem części. Może i pancerna Tenerka ale czy rzeczywiście tak łatwo ją naprawić? Przy obserwacji jaki problem braku części nastaje w XRV to mam wątpliwości. A już za 30 lat to Tenerka pozostanie wspomnieniem. Jakoś nie widzę motocykli z czasów wojny jeżdżących po bezdrożach. CRF to jednak ciąglę dość analogowy motocykl.
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 |
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |