|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 59
Motocykl: CRF300L - zmiana z Husqa TE610ie
Online: 2 tygodni 3 dni 7 godz 56 min 57 s
|
W weekend TET południe od Wrocławia do Kazimierza Dolnego i kawałek wschodniego zrobiony CRFą w obie strony.
Spalanie 2.9l (nie wiem jak 2.1l jest możliwe, u mnie niżej 2.8l się nie udało). Honda wzbudzała zainteresowanie, praktycznie każdy napotkany TETowiec mówił, że zastanawiał się nad nią i pytał "jak to jedzie" A jedzie się niezwykle łatwo, silnik i skrzynia daje radę, wbrew temu co można by sądzić moc nie jest żadnym problemem choć wymaga trochę przyzwyczajenia, zawias mimo wymienionej sprężyny w amorze na Hyperpro buja na hopkach niemiłosiernie, brakuje tłumienia.ABS jest tak fajnie zestrojony że, można lekko zablokować hamulce i do akcji wchodzi dopiero po chwili, nie wyłączyłem go ani razu bo nie ma takiej potrzeby. Zestaw na fotce - rogal 40l, namiot 1.9kg i tankbag 21Brothers to pełny set "campingowy". |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |