Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.06.2022, 00:32   #11
Peterka


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 59
Motocykl: CRF300L - zmiana z Husqa TE610ie
Peterka jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 7 godz 56 min 57 s
Domyślnie

W weekend TET południe od Wrocławia do Kazimierza Dolnego i kawałek wschodniego zrobiony CRFą w obie strony.
Spalanie 2.9l (nie wiem jak 2.1l jest możliwe, u mnie niżej 2.8l się nie udało).
Honda wzbudzała zainteresowanie, praktycznie każdy napotkany TETowiec mówił, że zastanawiał się nad nią i pytał "jak to jedzie" A jedzie się niezwykle łatwo, silnik i skrzynia daje radę, wbrew temu co można by sądzić moc nie jest żadnym problemem choć wymaga trochę przyzwyczajenia, zawias mimo wymienionej sprężyny w amorze na Hyperpro buja na hopkach niemiłosiernie, brakuje tłumienia.
ABS jest tak fajnie zestrojony że, można lekko zablokować hamulce i do akcji wchodzi dopiero po chwili, nie wyłączyłem go ani razu bo nie ma takiej potrzeby.
Zestaw na fotce - rogal 40l, namiot 1.9kg i tankbag 21Brothers to pełny set "campingowy".



Peterka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 65 06.02.2025 19:58
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 13:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 14:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.