| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#151 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#152 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 54 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ok dzięki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#153 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 792
				 
Motocykl: ............... 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 17 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kufry z pierwszego posta. Kolor "aluminiowy" z przelotkami na górze + mocowanie do stelaży Givii. Ile kosztują?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#154 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 przelotki 8 szt - 24 wysyłka - 50 ________________RAZEM : 1074 system monokey odpada bo topi się w konstrukcji kufra, a alu mają płaskie powierzchnie należy monokey zdemontować i przymocować do stelaża kółeczka, na które później wsuwają się kostki z prowadnicami + kufry mocowanie do stelaży z pasami dodatkowo - 230  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#155 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jan 2022 
				
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: Transalp XL600 
				
				
				 
Online: 13 godz 23 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć, 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam kilka spostrzeżeń. Gdybyś zdjęcia motocykli z kuframi robił z rzutu bocznego oraz przedniego lub górnego to lepiej byłoby widać proporcje kufra. Przy zdjęciach zrobionych pod kątem kufer dominuje i sprawia wrażenie wielkiego pudła. Nigdzie nie wstawiłeś zdjęcia w jaki sposób zamontowane są mocowania do kufra centralnego. Mam transalpa i fabryczną płytę. Czy wystarczy w niej przewiercić cztery dziury i zamontowac "kółka" ? Plastik utrzyma czy lepiej od spodu jakieś profile dać ? Co daje ta dodatkowa płyta dodatkowo płatna ? Ona jest przykręcana do stelaża i chodzi o zwiększenie rozstawu kółeczek ? Wrzuciłbyś zdjęcia tej płyty zamontowanej na motocyklu ? Skąd jesteś ? Czy jest możliwy odbiór osobisty po przymierzeniu kufra do motocykla czy robisz tylko na zamówienie ? Te kufry wydają się bardzo duże i raczej celowałbym w środkowy wymiar.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#156 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam tylko jedno spostrzeżenie - bądź tak miły i przywitaj się ze wszystkimi kolegami w Powitalni  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#157 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 zdjęcia to w większości zdjęcia przesłane od klientów, sam ich nie robię płyta uniwersalna ma otwory pasujące do otworów oryginalnego racka/zadupka Transalpa 650 do innych moto należy płytę nawiercić wg potrzeb płyta pod kufer jest już dodawana standardowo, po zmianie technologi wykonania płyta prostuję krzywiznę dna kufra, która powstaje w czasie obróbki technologicznej wzmacnia również spód kufra najbardziej poglądowo przy moto jest przyłożyć karton o zbliżonym wymiarze dotyczy to również kufrów bocznych, bo moto zupełnie inaczej wygląda bywa, że klienci wybierają za szerokie kufry w początkowym etapie zamówienia, a następnie wybierają węższe kufry 45/35/22 kufry boczne dają możliwość przejeżdżania w korkach bez stresu obcierki poniżej wrzucam fotki z montażu kufra od jednego z klientów : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#158 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			TRIUMPH TIGER 1200 + KUFER CENTRALNY 54/37/30 + MOC. WYCINANE LASEROWO 4 SZT W OSI 
		
		
		
		
		
		
		
	zamocowany z użyciem systemu mocowania z płytą uniwersalną ![]() ![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#160 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Serio o gustach sie nie dyskutuje ale wyglada to po prostu pokracznie.  
		
		
		
		
		
		
			Nie pisze o kufrze jako o towarze rzecz jasna. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kufry aluminiowe | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 13 | 13.07.2012 09:50 |