|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  01.08.2019, 16:16 | #1 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Miałem Aprilie Atlantic 200 przez 3 sezony i najechałem nią 35 tys.km. Czasem zdarzały się drobne niedomagania ale generalnie sprzęt był super. Tyle tylko że części OEM trudniej dostępne tzn czekało się nie tydzień a 3-4. Spalanie 3,5 na 100 i można było w trasie 90-100 jeździć. Robiłem po 150 dziennie. To był najlepszy sprzęt na miasto i niedługa trasę jaki miałem.  Miałem przez pół roku Burgmana 400 K7, sprzedałem tylko dlatego że miałem w tym czasie ze 4 maszyny i nie było dla niego zastosowania. Ale tez bardzo fajny sprzęt poza wibracjami i mega słabym prześwitem. Spalanie coś około 4,5-5 l, latać można 110 bez stresu.. Kupiłbym go jeszcze raz, oferuje wiele za niewielka kasę. Ale wolałbym dwa gary więc... czasem rozważam przesiadkę z DL1000 na Hondę Silverwing 400 lub 600. Jak ktoś taka miał lub ma to będę wdzięczny za opinie. Pozdrawiawiam Zimny | 
|   |   | 
|  01.08.2019, 16:25 | #2 | 
| Wylizał się  |   
			
			Dwa dni temu po drodze przeciwpożarowej w okolicach Łódstku jechał za mną gość na Kymco MyRoad700i. Ja przejechałem  i po 30 minutach wracałem. Gościa jakoś ludzie wypchnęli stamtąd. Stanął, bo mu się zagrzał czujnik położenia wału. Gadałem z nim chwilę i stwierdził, że ten typ tak ma czasami  Więc w teren nie polecam   | 
|   |   | 
|  01.08.2019, 23:55 | #3 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					Posty: 1,352
				 Motocykl: CZ 350/XL 600   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 52 min 21 s |   Cytat: 
   
				__________________ Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV | |
|   |   | 
|  02.08.2019, 07:49 | #4 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Naczelny, dzięki - bardzo mnie zaintrygował ten Malaguti - to maxi skuter inny niż wszystkie: https://malaguti-spidermax.blogspot....y-of.html#more Bardzo ciekawa konstrukcja, z alu ramą i kołami 16. Nigdy podobnego nie widziałem a trochę się skuterami interesuję. Napisz jeszcze coś o wrażeniach z jazdy? Bo Burgman czy Silverwing to takie typowe kanapowe leżaki, także mi to niezbyt odpowiada. W Aprilce było wyżej i była bardzo zwrotna. Jak spalanie wychodzi? O ile się nie mylę to mega sprawdzony silnik piaggio 460cm? Pozdrawiam zimny | 
|   |   | 
|  02.08.2019, 14:46 | #5 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					Posty: 1,352
				 Motocykl: CZ 350/XL 600   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 52 min 21 s |   Cytat: 
 Ja po sprzedaniu transalpa szukałem czegoś do turystyki. Założenie było trudne. Żeby było lekkie do 200kg. Z dużą ilością owiewek na jazdy w deszczach i zimnicach. No niestety do BMW K75 nie pasuje. Dla mnie za ciężki motocykl. I jakoś tak trafiłem na duże skutery. Nawet miał być Helix Honda 250 ale na jeździe próbnej masakra na dziurawej drodze. Za małe kółka. Silnik to znany fajny silnik piaggio. Przekładnia CVT nie każdy może to polubić. Jeden cylinder. Przeszkadzają wibracje i kultura pracy. Z drugiej strony na lekkich rolkach idzie jak głupie spod świateł  O ile przeciskanie się transalpem w wielkich korkach to była katorga (biegi i sprzęgło, pierwszy i d rugi bieg non stop wachlowanie) to jazda w automacie w takim cztmś to bajka  Przy prędkościach autostradowych silnik jest głośny bo się wysoko kręci. Ja już nie patrze na obrotomierz bo się za bardzo wkurzałem  Można jeździć na stojąco. Jak na motocyklu. Duże koła lepsze niż mniejsze w innych skuterach. Zawias z przodu jest jak w motocyjlu a nie z dwóch krótkich rurek. Pół ramy jest z aluminium, reszta to stal bo koszta, koszta panie  Duuuża czacha i osłona nóg. Na deszcz jak znalazł  Mały bak 14l. Tankowania co 300 km. Mi spala tyle samo co transalp 600. Tyle że ja jestem kierowcą emerytem. 3.5-4 L. Jest się gdzie zapakować na wczasy  W tym  toku znów były Bałkany  SAM_3362.JPG SAM_3588.JPG Mam trzeci sezon. Teraz grzebię w napędzie. Bo w przedziale 80-110 km/h pojawia się dziwna wibracja harmoniczna. Na włoskim forum piszą że to przypadłość słabej sprezyny pod talerzami za sprzęgłem. Teraz wymieniam. Od jazdy w deszczu umarł czujnik impulsów przy kole. Typowa przypadłość jak on działa to go trzeba uszczelnić za wczasu bo wchodzi woda i rdza zjada układ. Rok temu czujnik padł na Bałkanach   
				__________________ Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda SH125 - opinie | Emek | Honda - inna niż AT & NAT | 32 | 09.05.2019 14:06 |