| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Ostrowiec Św. 
					
				
				
					Posty: 475
				 
Motocykl: KTM 640, NAT 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Chyba że się wybierasz do mongolii czy innego kazachstanu to wtedy trampek. W każdym innym przypadku dzik. tommi Ja bym skłaniał się ku tańszemu, bo za 6 tyś. wymienisz pół moto na nowych częściach z KTM i będziesz wiedział co masz I przy okazji wypłać typowi płaskiego za ten chiński tłumik... Najważniejsze jest nie oszczędzać na serwisie. O dzika trzeba dbać należycie to się odwdzięczy. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 03.07.2019 o 17:15  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja jeżdżę od tamtego roku 950 superenduro i po dużym serwisie po zakupowym nic poważnego się nie dzieje nalot 60tys jedynie pare śrubek się odkręciło od kosy i osłony silnika. Trzeba pamiętać o locktite. Lubię tą natychmiastową reakcje na odkręcanie manetki. Straszyli wcześniej ze silnik w lc8 to puszka gwoździ ja bym tak nie powiedział na wolnych chodzi równiutko i gładko ale jak się odkręca to budzi się szatan.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: Klagenfurt 
					
				
				
					Posty: 126
				 
Motocykl: Lc8 990 adv r 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 16 godz 28 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			60 tys nalotu to duzo dla dzika?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To zależy jak starannie był serwisowany.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W 2003 miałem 950 - psuło się wszystko to co wyżej opisane i jeszcze trochę więcej  :-( Rura wydechowa drugiego cylindra pękła dwa razy. Przez wysprzeglik wracałem bez sprzęgła 700 km :-( Notoryczny brak hamulca nożnego.  
		
		
		
		
		
		
		
	Na plus - super frajda z dynamicznej jazdy i ogień z tłumików :-) Pozdr Adam Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 588
				 
Motocykl: brak 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 20 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 950 i 990 mają już po tyle lat i często tylu właścicieli, że na przebieg bym nie patrzył. Każdy potencjalny nabywca chce najmniejszy przebieg widzieć na zegarach i każdy sprzedawca wie o tym. Gdzieś w historii motocykla może znaleźć się taki drab co pomoże sobie w sprzedaży ustalając optymalny przebieg. Wydaje mi się, że ideał, to moto od pierwszego właściciela. Zaraz potem z rzetelnie udokumentowaną historią serwisową. Najlepiej popatrzeć na motocykl z kimś, kto od cholery jeździ danym modelem i jednocześnie ma w małym palcu austriacką technikę ![]() W naszej krainie przebieg to tylko cyfry. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy do 990 jest jakieś cudo pt. przełącznik map zapłonu lub jakiś inferface? Chodzi mi o to by ułaskawić adventura i "upodobnić" do starej AT co to robi "taś, taś" w terenie. 
		
		
		
		
		
		
			Oczywiście nie mam takiego moto i nie jeździłem na takim podobno "wściekłym", ale poszukuje jakiegoś moto. 
				__________________ 
		
		
		
		
	dakar noir  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |