Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.05.2018, 18:41   #11
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rene82 Zobacz post
Dokładnie o to przedmuchanie mi chodzi.



Na tkc 70 od powiedzmy 160 zaczyna się lekkie pływanie. Końcówka kiery lekko się buja w nadgarstku. Mam wrażenie ze zaraz złapie shimmy. Można pociągnąć na maksa, ale nie jest to komfortowa jazda. Czyli na tkc 70 można jechać krajoznawczo do 160 km/h.



Czy masz jakieś odczucia do str. Czy w jakimś zakresie prędkości, tych wyższych (od 160) miałeś jakiekolwiek wrażenie pływania. Czy po prostu opona przyssana jak zwykła i do końca przyspieszałeś bez żadnej różnicy.



Wiadomo,ze jak potrzebuję do szybszego przelotu to powinienem brać tial 2 (nie ważne czy conti czy pirelke), ale jakby taka str albo karoo str zachowywała się lepiej(pewniej) od tkc 70 to bym brał.


Poszukaj wcześniej na forum moje doświadczenia z TKC70. Od przebiegu kilku tys km zaczęło mi się pojawiać coraz solidniejsze shimmy. Problemem jest ząbkowanie przedniej opony. U mnie było już od prędkości 140.
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.