|  16.11.2008, 12:46 | #71 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Polska poł.-wsch. 
					Posty: 1,007
				   Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 48 min 27 s |   
			
			Brawo Puszek, tylko będzie się facet musiał polubić z ksywą CHŁOP, tak żeby do kompletu z BABĄ pasowało!
		 | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 12:47 | #72 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Polska poł.-wsch. 
					Posty: 1,007
				   Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 48 min 27 s |   
			
			No chyba,że będzie JAGA - stawiamy przecież na tolerancję!!!
		 | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 13:00 | #73 | 
| GDANSK  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: GDANSK 
					Posty: 40
				 Motocykl: juz bez afryczki - niestety   Online: 7 godz 41 min 59 s |   
			
			
rowniez sie nie zgodze ,kiedys  przez rok latalem na dr 650 ( djebel ) z 91 te silniki sa nie do zarzniecia - fakt malutkie problemy z glowica ( ptrafia zluzowac sie nakretki kontrujace na dzwigienkach i nieraz cale sruby wypadna - trzeba je na klej brac - jak juz nie sa nowe ) , niewielka poprawka sprzegla i wsio . nie do zajechania ( dbac o oliwe )
		 | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 13:56 | #74 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,409
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 43k+   Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s |   
			
			To i ja sie doloze    Afryka jest moim drugim motorem i aaaabsolutnie ja uwielbiam. To tak zeby nie bylo, ze nie! To jest sprzet do wszystkiego i na kazde warunki i, kiedy jest w ruchu, jest zaskakujaco zwinna i poreczna, nie ma zadnych glupich narowow i zrobi to, czego sie od niej zazada. Pod warunkiem, ze jest w ruchu... W bezruchu i przy minimalnej predkosci ponad 200 kilo daje sie odzuc "w calej okazalosci", manewry w tloku sa nieprzyjemne i trudne (Afri jest raczej dluga), a w czasem niebezpieczne. Gwaltowne szarpniecie kierownica moze skonczyc sie gleba. Nie jestem ani taki maly ani slaby, ale Afri, ktora zdecydowala sie wywalic nie daje rady podeprzec jedna noga. Pozostaje tylko ratowac kulasa i dac sie jej polozyc. Na pustym parkingu to nie problem, choc oczywiscie obciach, ale w ruchu ulicznym... | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 15:11 | #75 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			Potwierdzam...jak Afri chce się połozyc nie wolno z nia walczyc- ma księżniczka kaprys i tyle. Jesli ma gmole to nic się jej nie stanie a  dramatyczna i bohaterska próba obrony moze się skończyć kontuzja nogi albo kręgosłupa. Bo to prawdziwa KOBIETA jak juz chce to nie ma nic coby jej stanęło na przeszkodzie...   | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 17:55 | #76 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Warszawka 
					Posty: 1,483
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 66666 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 21 godz 50 min 32 s |   
			
			Myślę, że cudze rady są dobre, ale najważniejsze jest to czego się samemu oczekuje. Nikt tego nie wie lepiej od Ciebie. Zastanowiłbym się nad masą. O ile z wysokością da się coś zrobić to z masą jest gożej. Jeśli miałbym coś sugerować to może jakiś lekki singielek, góra ćwiarteczka. Jakieś supermoto mogłoby być dobrym pomysłemna początek. Niektóre DRy miały taki patent z gałką na kierownicy do opuszczenia przy zatrzymaniu. Ruszasz gałka w lewo i jest wysoki, stajesz na światłach gałka w prawo i tył przysiada i dostajesz nogami do ziemi.
		 
				__________________ felkowski sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 19:36 | #77 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Dr 350 Shc   . 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 21:43 | #78 | 
| Centralny Jarek  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Bydgoszcz 
					Posty: 2,206
				 Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM   Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s |   
			
			lena wybieraj przebieraj i kupuj - później wiele uciechy z jazdy nic nie piszę bo i tak duża burza mózgów  masz nie łatwy wybór | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 22:13 | #79 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 157
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 44 tkm   Online: 1 dzień 5 godz 44 min 20 s |   
			
			dominator jest za wysoki, masz 2 wyjścia gs 650 albo trampi z obniżonym siodłem, innej opcji na 1 moto dla kierowcy 164cm nie widzę i ponieważ to ma być pierwszy motor, to im starszy tym lepszy a nadwyżkę kasy w kask i ubiór ( porządny)., tu trampek ma przewagę, bo łatwo o plastiki, lusterka ,klamki i wszystko co trzeba co tydzień wymieniać po glebach
		 | 
|   |   | 
|  16.11.2008, 22:31 | #80 | |
| ...a nu jaho...kultura musi być...  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: B(i)BI 
					Posty: 733
				 Motocykl: XT 600 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s |   Cytat: 
 PS. tak cwane bestie zrobiły, że nie da się nawet w lusterku wymienić samego szkła, trzeba całe nowe lusterko ( temu teraz cały czas je odkręcam  ),nawet nie sprawdzam ile za kierunek ( plastikowy na sztywno   , taśma izolacyjna dobrze trzyma  ) a ceny innych pierdółek są wygórowane ( jest kupa uniwersalnych jakiś rzeczy co pasują no miliona motocykli, a do GS-a akurat nieeee pasują)  ...ehh ależ to frustrujące  . ale poza tym gitara a nawet dwie   
				__________________ | |
|   |   |