|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
W 2T jest mało do wymiany. Tłok raz na jakiś czas, jak nikasil nie ucierpi i cylinder trzyma wymiar, to tylko tłok robisz. Nie ma skomplikowanej głowicy, rozrządu i układu olejowego. EXC są homologowane i da się je zarejestrować normalnie. Do tego są lekkie i wściekłe. Jak 200 nie da rady to lepiej 250, ale to ma jeszcze więcej jadu i już trzeba trochę ogarniać takie sprzęty.
No i musisz pamiętać o tym, że trzeba robić mieszankę do zweitakta przy każdym tankowaniu.
|
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Honda XR 400, 600, 650 - Porównanie | Olek | Inne - dyskusja ogólna | 46 | 10.04.2013 00:12 |
| porównanie - plusy i minusy kasków ... | yarecky2000 | Kaski | 73 | 15.09.2009 23:06 |