Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.05.2025, 16:55   #23
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,165
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 33 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Masz na myśli fabryczny przekaźnik, który sterowany jest impulsami z cewki zapłonowej, czy innym przekaźniku np odciążającym fabryczne styki pompy paliwa i dokładanym jako dodatkowa instalacja?
Czytając objawy mam wrażenie, że sterujący przekaźnik świruje
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa XRV Krzych_BBI Uklad paliwowy i wydechowy 21 24.08.2019 12:38
Pompa paliwa CRF madafakinges NAT - Warsztat 0 15.04.2019 10:11
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.