Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.05.2025, 16:45   #11
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,841
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 5 godz 4 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bałtrok Zobacz post
Do przekaźnika zaglądnij.
Masz na myśli fabryczny przekaźnik, który sterowany jest impulsami z cewki zapłonowej, czy innym przekaźniku np odciążającym fabryczne styki pompy paliwa i dokładanym jako dodatkowa instalacja?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa XRV Krzych_BBI Uklad paliwowy i wydechowy 21 24.08.2019 12:38
Pompa paliwa CRF madafakinges NAT - Warsztat 0 15.04.2019 10:11
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.