|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
Dzięki za uznanie.
Napięcie do voltomierza pobrałem ze stacyjki a masę ze stalarza czachy. Decyzja podyktowana pomiarami - w wych miejscach było równe napięciu przy akumulatorze. W zasilaniu tripa było o 0,10, 0,20 V niższe. Nie potrafię określić czy w tripie jest jakaś stabilizacja . Z drugiej strony gdyby była to wg mnie, tym bardziej bym odradzał podłączenie voltomierza za nią. -Po co mi wskazanie prądu ładowania po stabilizacji, tym bardziej, że stabilizacja (jeśli jest) dotyczy tylko tripa.Rafał
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |