Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.05.2019, 09:55   #19
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 11 godz 7 min 55 s
Domyślnie

Tak jak chłopaki piszą.
Dodatkowo jeżeli wywalimy pompę całkowicie (podłączymy zbiornik do gaźnika bezpośrednio - wyciągamy dwa przewody z pompy i wkładamy jeden w drugi) i poziom paliwa w baku będzie ponad wysokość pływaka w gaźniku to pali od strzała - zarówno 4 jak i 7. Może wcześniej gaźnik być suchy nawet - bez pompy od pierwszego... z pompa po długim staniu często musi pokręcić długo chwile. Wszystko sprawdzone doświadczalnie.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa XRV Krzych_BBI Uklad paliwowy i wydechowy 21 24.08.2019 12:38
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56
Pompa Paliwa Adagiio Uklad paliwowy i wydechowy 8 19.05.2011 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.