Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.11.2018, 22:05   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mostry1988 Zobacz post
Z najbardziej obciążonym miejscem to o to mi właśnie chodziło że wieloklin. Co do tego, że sprawa dyskusyjna to najbardziej chodzi mi o to, że ludzie nie eksperymentując, nie mając wiedzy lubią swoje zawsze dodać. "Nie znam się, więc się wypowiem" ;-)
Niektórzy nie muszą eksperymentować bo posiadają wiedzę, praktykę, doświadczenie i nie próbują wyważac otwartych drzwi...

Cytat:
Napisał CzarnyEZG Zobacz post
mostry1988

Dodatkowo smarujesz łańcuch Motulem Offroadowym i nie wpływa to na stan nasmarowania połączenia wałek-zębatka (czyli nie ma efektu dodatkowego smarowania wałka)

Zgadza się?
Bez względu co będziesz lał na lancuch nie osiągniesz efektu "dodatkowego smarowania wałka", tam działają siły odsrodkowe dokładnie wyzucajac wszystko na zewnątrz (wszystko co otacza zebatke)

Ostatnio edytowane przez Dubel : 20.11.2018 o 22:21
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Recenzja namiotu Naturehike Cloud Up 3 wojtekk Inne 9 11.02.2019 07:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.