|  26.02.2018, 00:11 | #11 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Dubel, myślę jednak, że zbyt ostro do tego podchodzisz.  Spójrz na to z innej perspektywy: Kupując maszynę składa się na to kilka rzeczy. Nie wiem czy jesteś zwolennikiem skrzyni DCT, ale obecnie tylko Honda to ma i dla samej tylko skrzyni nie zmienię tego motoru. Kolejna sprawa - gdyby nie to forum to w ogóle bym nie wiedział, że coś się dzieje np. ze szprychami. Kto kurna ogląda szprychy?  Dlatego zawsze się śmieję z ludzi ubranych w skóry z poprzypinanymi tysiącami blaszek i wyjeżdżającymi swoimi maszynami tylko wtedy, gdy jest pełne słońce i polerujących co postój nikiel na motorze. Mój motocykl to ADWĘCZER i musi być brudny i nieidealny. Jak się przecież coś zjebie to nikt nie ucieka od odpowiedzialności i nie wymiguje od naprawienia. Na minionym IMOT pytałem w Hondzie Deutschland o przypadłości i o ewentualną wymianę bolączek po minionej gwarancji - powiedzieli, że nie ma problemu i nie będzie z tym problemu. Każda firma ma potknięcia, bo nikt nie robi od A do Z wszystkiego u siebie. Każda też ma księgowych. W jednym będzie to lepsze, w drugim co innego. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   |