| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Unus pro omnibus, et omnes pro uno. 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Tychy 
					
				
				
					Posty: 1,098
				 
Motocykl: 990 R, 520 EXC 
Przebieg: w km ;) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 38 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"A jak to jest ogólnie z tymi gmolami w lc8 są NAJS czy BE? Gdzieś  czytałem że przy mocnym "JEB!" może ramę jebać taki gmol, a zbiornik  jest niezajebliwy i pochłonie to "JEB!" 
		
		
		
		
		
		
		
	Przy szlifie na aswalcie (wcale nie jestem rasista) gmole ładnie się ślizgają ![]() Przypuszczam, że gdyby nie rurka, to bak by się uszkodził (przetarł). To sprawdziłem   Natomiast opinie innych użytkowników są podzielone, jednak znacznie przeważa ilość posiadających takowy dodatek. W terenie na "miękkim" gmol raczej nie chromi, bo włazi jak nóż w masło i wtedy impet przyjmuje bak, na kamieniach i drzewach - zawsze to jakieś wzmocnienie i łatwiejszy ślizg. Jest gdzie nogi trzymać ![]() Jeśli chodzi o mocowanie, to przynajmniej moje (a raczej nie ma gdzie indziej przymocować) mocowane są w tym samym miejscu co bak, tu bym nie szukał przyczyn uszkodzenia ramy (wcześniej pójdzie taki "orczyk" łączący baki, i osłonę silnika). Ja mam, bo już były, gdybym nie miał to bym kupił i założył.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |