|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 52 min 5 s
|
Temat rozkminiony.
![]() Owinełem żółtym kabelkiem przewód wysokiego napięcia, ale obroty były dalej mało stabilne, aczkolwiek lepsze niż podpięte pod cewkę. Ostatecznie ustawiłem na ACEwellu SPEC na 0,5 (dzieli liczbę impulsów przez dwa) i podpięłem się pod kabel obrotomierza. Teraz juz nie ma żadnych dziwnych skoków i obroty wyglądają na takie jakie mają być. Shift geara ustawiłem na 5500 i nie ma żadnego mrugania jak poprzednio przy skokach obrotów. |
|
|
|