Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Akcje serwisowe

Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.10.2022, 00:12   #23
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 1 godz 47 min 43 s
Domyślnie

Na początku, jak powstawała nowa AT to był taki film, jak to konstruktorzy nocy nie spali. Siedzieli przy ognisku itp. dopracowywali każdy szczegół i co? Jedna wielka ściema. Najgorsze, a nienawidzę marketingu (zakazałbym nauczania na tym kierunku) ja uwierzyłem......

Lista usterek nowej AT bardzo martwi...
Aż dziw bierze, że żaden moderator jeszcze nie utworzył wątku o awariach, gdzie wszystkie bolączki byłby wypunktowane w jednym wątku.

Mówi się o trzech furiach starej AT. Moim zdaniem tylko pływające osadzenie zębatki zdawczej jest pomyłką konstruktora. Pozostałe to wynik zaniedbań użytkownika.

Jak się ma lista usterek starej do nowej w czasie od kiedy powstała?

Matjas masz rację. Dodam trochę od siebie. Wałek napędu pompy olejowej jest łożyskowany (na golasa) w cienkim nadlewie. Gdyby miał chociaż 10-20mm łożyskowania po drugiej stronie koła zębatego to pracował by stabilniej i miej wycierał otwór w odlewie. Wybranie wałka pod "płetwę" słabe.

Teraz trochę wyobraźni. Olej w silniku zimny - gęsty. Pompa oleju spora (podwójna?) Odpalamy moto i są tacy co wsiadają i "dzida". Wyobrażacie sobie napór napędu na te małe kolo zębate? Ten napór powoduje wytarcie gniazda osadzenia tego napędu, a potem powiększający się luz w końcu zrobi trach.....Im większe obroty i zmienna dynamika tym gorzej dla tego "kółeczka"
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Napęd.JPG (42.7 KB, 275 wyświetleń)
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria gniazdka ładowania CRF 1000 Detrytus Wszystko dla Afryki 10 08.07.2022 14:09
Czy za luźny łańcuszek pompy oleju? Afrykaner Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 23.11.2020 17:03
Uciekła iskra- przyczyną awaria pompy paliwa. sizyrk Układ elektryczny i zapłonowy 24 07.07.2016 17:51
Luz na łańcuszku pompy oleju RD04 Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 01.10.2010 09:24
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki wuja Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 03.06.2008 22:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.