![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Zdaje się że nie napisałem że ctek jest sam w sobie zły a że nie padam przed nim na kolana ......no cóż.
Tak się składa że mam dwa akumulatory które chętnie podłączę do cteka , jeśli dorzuci ze 30% pojemności/ sprawności to otwarcie o tym napiszę. Póki co jest jeden automat co robi robotę a kosztuje poniżej połowy cteka. Mam wrażenie że jesteś przedstawicielem handlowym producenta ![]() Wybacz że nie przyjmuję wszystkiego w ciemno i że migające kontrolki ,jak napisałeś, nie przemawiają do mnie. Podczas testu ctekowego i tak podłączę mierniki by wiedzieć co naprawdę on cuduje .....znaczy ctekuje. W motocyklowym 50A zostało 19A , transformatorowym zrobiłem na 28A. Zobaczymy czy twoje cudo zrobi lepiej. Staram się patrzeć obiektywnie a nie wychwalać coś co może nie być tego warte. Na koniec powiem że swoje próby sprawdzam przyżądem a nie tym czy po ładowaniu kręci lub odpala lepiej czy gorzej. Nie mam zamiaru kogokolwiek za wszelką cenę przekonywać.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |