![]() |
#11 | |
![]() |
![]() Cytat:
Z filmiku wynika kilka rzeczy: - Jeśli chcesz mocniej jeździć w terenie i nie ważysz tyle co Taj (50-60 kg), tylko jak europejczyk (80-100 kg) to musisz zmienić przynajmniej sprężynę z tyłu i zmienić zestaw podkładek w zawieszeniu z przodu. To samo trzeba zrobić w większości innych motocykli. - To co jest słabe to kierownica. Była tania i miękka i taka została. Dlatego wymaga wymiany. - Osłona silnika - większość motocykli wychodzi fabrycznie goła, bo nie każdy używa dual do jazdy w terenie. A jak dostajesz osłonę w serii (Yamah T7 czy KTM790/890) to zrobiona jest z takiego gównolitu, że i tak wymaga wymiany. - Wydech oryginalny spełnia normy i jest ciężki (ca 7 kg). Gość zmienił by zyskać na oddawaniu mocy i stracić nieco wagi. No i ładniej brzmi ale to kwestia gustu. Reszta moto jest sensownie zaprojektowana. Czy się sprawdzi - dam znać po pierwszym sezonie jazdy ![]()
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |