|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  14.05.2017, 18:44 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Bialystok I Akalice 
					Posty: 1,748
				 Motocykl: AT RD07a; XR600R   Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 36 s |   
			
			Nie jestem specem od zawieszeń, opisuję co widzę. Być może w omawianym YSS jest jakiś gaz, ale jeśli jest to znajduje się w tej samej komorze co olej i nie wynika to z tego, że o czymś zapomnieli w fabryce. Być może po zalaniu olejem tworzy się nad nim próżnię, którą następnie wypełnia się nitrogenem Taka po prostu budowa Olej jest nieściśliwy, ale konstrukcja tłoka jest taka, że znajdują się w nim otwory odpowiedzialne za dobicie i odbicie. US07628259-20091208-D00011.png Pod i nad tłokiem znajduje się choinka z podkładek (bardzo cienkich), których ugięcie reguluje przepływ oleju przez tłok yss.jpg Piston Explanation (350 x 235) Negitive.jpg | 
|   |   |