Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.11.2013, 19:35   #12
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
Domyślnie

znajomy odchudza koła zamachowe i przerabia dwumasy na zwykłe i zamiast nitów zawsze stosuje śrubki 12 klasy gatunkowej poskrecane wszystko na mocny loctite. Takie połączenie jest napewno mocniejsze niz jaki kolwek nit z tego wzgledu że nity stosuje sie bo są tanie i szybie w montazu ale niestety miekkie zeby dały sie rozklepać aśrubki to twarde i lepsze rozwiazanie. Kolejnym plusem jest mozliwośc demontazu w razie potrzeby.
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
patent na wzmocnieni tylnego stelaza. motomysz Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 6 07.06.2014 00:06
Kufer + oparcie = narzekająca żona, czyli patent jak cofnąć kufer Arkadius Wszystko dla Afryki 8 28.02.2013 20:05
patent na niskie ciśnienie w oponach Wojtek_K Wszystko dla Afryki 2 04.02.2013 11:57
Patent AQ rezerwa paliwa Kazmir Uklad paliwowy i wydechowy 1 04.08.2009 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.