|  03.07.2019, 17:05 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Ostrowiec Św. 
					Posty: 475
				 Motocykl: KTM 640, NAT   Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s |   | 
|   |   | 
|  03.07.2019, 17:09 | #12 | |
|  |   Cytat: 
 Chyba że się wybierasz do mongolii czy innego kazachstanu to wtedy trampek. W każdym innym przypadku dzik. tommi Ja bym skłaniał się ku tańszemu, bo za 6 tyś. wymienisz pół moto na nowych częściach z KTM i będziesz wiedział co masz I przy okazji wypłać typowi płaskiego za ten chiński tłumik... Najważniejsze jest nie oszczędzać na serwisie. O dzika trzeba dbać należycie to się odwdzięczy. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 03.07.2019 o 17:15 | |
|   |   | 
|  03.07.2019, 17:12 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Ja jeżdżę od tamtego roku 950 superenduro i po dużym serwisie po zakupowym nic poważnego się nie dzieje nalot 60tys jedynie pare śrubek się odkręciło od kosy i osłony silnika. Trzeba pamiętać o locktite. Lubię tą natychmiastową reakcje na odkręcanie manetki. Straszyli wcześniej ze silnik w lc8 to puszka gwoździ ja bym tak nie powiedział na wolnych chodzi równiutko i gładko ale jak się odkręca to budzi się szatan.
		 | 
|   |   | 
|  06.07.2019, 13:44 | #14 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   Cytat: 
    
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | |
|   |   | 
|  07.07.2019, 15:45 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 Miasto: Klagenfurt 
					Posty: 126
				 Motocykl: Lc8 990 adv r   Online: 2 tygodni 3 dni 16 godz 14 min 47 s |   
			
			60 tys nalotu to duzo dla dzika?
		 | 
|   |   | 
|  07.07.2019, 15:58 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			To zależy jak starannie był serwisowany.
		 | 
|   |   | 
|  07.07.2019, 17:17 | #17 | 
|  |   
			
			W 2003 miałem 950 - psuło się wszystko to co wyżej opisane i jeszcze trochę więcej  :-( Rura wydechowa drugiego cylindra pękła dwa razy. Przez wysprzeglik wracałem bez sprzęgła 700 km :-( Notoryczny brak hamulca nożnego.  Na plus - super frajda z dynamicznej jazdy i ogień z tłumików :-) Pozdr Adam Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  07.07.2019, 17:23 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2011 Miasto: Warszawa 
					Posty: 588
				 Motocykl: brak Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 20 min 54 s |    950 i 990 mają już po tyle lat i często tylu właścicieli, że na przebieg bym nie patrzył. Każdy potencjalny nabywca chce najmniejszy przebieg widzieć na zegarach i każdy sprzedawca wie o tym. Gdzieś w historii motocykla może znaleźć się taki drab co pomoże sobie w sprzedaży ustalając optymalny przebieg. Wydaje mi się, że ideał, to moto od pierwszego właściciela. Zaraz potem z rzetelnie udokumentowaną historią serwisową. Najlepiej popatrzeć na motocykl z kimś, kto od cholery jeździ danym modelem i jednocześnie ma w małym palcu austriacką technikę  W naszej krainie przebieg to tylko cyfry. 
				__________________ Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/ | 
|   |   | 
|  12.07.2019, 12:26 | #19 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,470
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 57 min 53 s |   | 
|   |   | 
|  27.07.2019, 23:26 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 678
				 Motocykl: Black Man Wheel 800 gs   Online: 2 miesiące 4 dni 11 godz 45 min 7 s |   
			
			Czy do 990 jest jakieś cudo pt. przełącznik map zapłonu lub jakiś inferface? Chodzi mi o to by ułaskawić adventura i "upodobnić" do starej AT co to robi "taś, taś" w terenie. Oczywiście nie mam takiego moto i nie jeździłem na takim podobno "wściekłym", ale poszukuje jakiegoś moto. 
				__________________ dakar noir | 
|   |   |