| 
			
			 | 
		#81 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Rudnica 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: SD04 
Przebieg: 30k 25k 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No jak moto się toczy to przy DCT nie zrzucisz na N, przygazówka kończy się albo na kole albo na klapie bagażnika  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Często dzieciary potrafią podbiec do moto i szarpnąć za rollgaz, przy włączonym biegu może to też skończyć się nieciekawie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#82 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				Miasto: Jaworzno 
					
				
				
					Posty: 325
				 
Motocykl: CRF1000l 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 19 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]()  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#83 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 448
				 
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R 
Przebieg: 400 
				
				
				 
Online: 6 dni 53 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Aleś luk2asz dorzucił do pieca  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() A tak merytoryczniej, to czy w tym punkcie 4 . chodziło o hamulec nożny (czyt. tylny) , czy przedni ? I zaznaczam,że to nie jest złośliwe pytanie ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#84 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chyba bardziej odpowiedziec i wyjasnic wszystkie watpliwosci sie nie daBrawo za checi i cierpliwosc  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#85 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem przyjemność jeździć NAT w manualu i DCT - osobiście na asfalt i lekkie szutry kupiłbym automat - manual dla bardziej nastawionych na off.  
		
		
		
		
		
		
			A mojemu ojcu odbiło i na stare lata zamówił X-ADV - skuter w teren i do tego z dct - wariactwo 
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#86 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lubie twojego ojca  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#87 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Słomianki 
					
				
				
					Posty: 550
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#88 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Mi też się on podoba  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#89 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W kwestii porządkowej. 
		
		
		
		
		
		
		
	1. DCT to skrzynia automatyczna, bo sama zmienia biegi - w odróżnieniu od manualnej 2. Są różne rodzaje skrzyń auto. Klasyczne hydro bez sterowania, ze sterowaniem, bezstopniowe, DCT itd.... 3. W klasycznej jest sprzęgło hydro-nie ma mechanicznego przekazania momentu, tylko przez płyn, stąd poślizg i lagodne przekazanie momentu. W dwusprzęgłowej (DCT) sprzęgła są zwykłe cierne, ale są sterowane automatycznie przez komputer dla szybszej zmiany. Jeśli więc da się zablokować bieg w DCT (jak w każdym automacie) to efekt hamowania silnikiem powinien być taki sam jak w manualu, bo sprzęgło jest "zwykłe".. 4. Każde rozwiązanie techniczne ma swoje wady i zalety, kto co lubi sobie wybierze. Pax.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#90 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 34 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do blokowania biegów. Jak masz klasyczną skrzynie hydrokinetyczna bez sekwencyjnej zmiany biegów to jak zablokujesz? To jest ta różnica. W DCT wchodzi się e tryb manualny i to ty decydujesz na jakim biegu jedziesz, ponieważ wysyłasz impuls za pomocą przycisku do sterownika i sterownik zmienia bieg. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |