| 
			
			 | 
		#61 | ||
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Na zdjęciu nie widzę rozrusznika https://photos.app.goo.gl/q3mEESbEndLrqXxi6 Dla równowagi miałem w tamtym czasie jeszcze Buella 1125r ![]() https://photos.app.goo.gl/WYfHpUypuy2rZoxp8 ps: jak wrzucać zdjęcia z google photos?  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Koziegłowy / Poznań 
					
				
				
					Posty: 137
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: 72000 
				
				
				 
Online: 8 miesiące 1 tydzień 13 godz 52 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To zależy od województwa, ale w większości pojazd musi mieć 40 lat.mapa-konserwator-rzeczoznawcaonline-09.jpg 
		
		
		
			Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			niestety. dzięki w124 na zółtych mamy przejebane  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 No to motorek idzie na resztę świata gdzie oporów nie ma. W ten sposób wiele modeli omija chorą Europę. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			przesadzone normy emisji to tylko czesc zagadnienia. oczywiscie wyciely z rynku UE wiele ciekawych maszyn ale powodow zroznicowania asortymentu jest kilka. rozne prawodawstwo co do kategorii praw jazdy, stawki ubezpieczeniowe i ulgi/przywileje w ruchu drogowym, specyfika rynku. dodatkowo dochadza kwestie zwiazane z homologowaniem pojazdu na danym terenie + ochrona praw patentowych i wzornictwa. swiat jest w tej kwestii zrejonizowany i cos homologowane i chronione w europie nie jest juz takie na przykład w ameryce polnocnej czy indiach. kolejna kwestia jest zapewnienie wsparcia logistycznego i serwisowego - im wiecej modeli tym wiecej zasobow czesci zamiennych w magazynach centralnych, wiecej szkolen dla mechanikow, akcji serwisowych itd. trudno wymagac od producenta by ponosil te wszystkie koszty przy sprzedazy rzedu kilkuset sztuk rocznie na kraj. wyniki sprzedazy dla europy pokazuja wyraznie, ze najwiekszym zainteresowaniem ciesza sie modele najtansze i... najdrozsze. czy mialoby sens gdyby w salonie staly obok siebie Transalp 400 i 600 bo przeciez oba takie motocykle byly produkowane? czy Yamaha zarobilaby na popularnej w ameryce poludniowej Tenere 250? szerokie zagadnienie a biznes jest biznes.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dobrze napisane. szczera prawda.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Niwy  CBY 
					
				
				
					Posty: 143
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 60+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 42 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajna ta GB350, ale widzę coś co mi nie pasuje a mianowicie umiejscowienie tylnej lampy. Dla mnie motocykl musi mieć bagażnik i kufer a w tym modelu może to być problem. Pożyjemy, zobaczymy......
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			problem znany z wielu wspolczesnych moto. ja go rozwiazuje montujac taka dodatkowa lampe LED - swietny produkt - polecam. na fotce z kufrem Versys650 - z wyzszego auta/autobusu po zalozeniu kufra nie widac zupelnie lampy. tu jeszcze w kufrze dodalem dedykowane LED-y. jak pisalem wyzej - problem w wielu motocyklach z ostatnich lat. 
		
		
		
			p.s. ta lampka ma dwa wejscia na +12V. swieci lekko pozycja a na STOP sie rozswietla + absolutna wodoszczelnosc. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 16.01.2025 o 06:47  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |