|   | 
 | |||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  05.07.2024, 20:09 | #411 | 
|  |   
			
			a zeby bylo i r4 i bialo czerwone i klasycznie to przed chwila ze szwajcarii chlopaki przywiezli taka 1300 z 2011 - fajnie by wygladaly w tym malowaniu obok siebie
		 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 06.07.2024 o 05:49 | 
|   |   | 
|  05.07.2024, 21:00 | #412 | 
|  |   
			
			W katalogu Motocykle Świata  z początku  lat 90tych  , była pięknie sfotografowana Honda CB 1000 , czarna jak gdyby podświetlona zachodzącym słońcem. Piękna  , ale potem jak już pojawiła się  Yamaha  XJR 1300 to jak dla mnie nie ma ładniejszego "klasycznego nakeda"  Co nie znaczy , że ta ze zdjęcia jest brzydka    | 
|   |   | 
|  06.07.2024, 05:43 | #413 | 
|  |   
			
			cos tam juz wrzucalem ale, zeby temat zamknac kilka fotek. motek rozbebeszony do spodu. przebieg sladowy wiec poza tym, ze smar suchy i fabryczny na lozyskach to wszystko w stanie idealnym - poza tym co znalazlem w ukladzie paliwowym ( zbiornik, korek, kranik, wskaznik poziomu paliwa, gazniki - wszystko sie na szczescie udalo doprowadzic do porzadku. gsx1100ef 1984, przebieg 24 tys km. pracowal ostatnio w 1997 roku.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  06.07.2024, 20:49 | #414 | 
|  |   
			
			Ja ostatnio wygryzałem "rope" ze zbiornika i gaziorów  CB400SF po długim staniu w wilgoci. Raz jedyny miałem gorszy przypadek gdzie po piaskowaniu wyszedł cedzak zamiast zbiornika (CX500 z Holandii). Co do Suzi, to tylko w malowaniu niebiesko-białym i tylko naked. Przebiła ją dopiero XJR, ale tylko 1200, tyle, że CB1300 jednak lepiej się prowadzi.  Poniżej - zagadka co to : Ostatnio edytowane przez Jarczoq : 08.07.2024 o 00:19 | 
|   |   | 
|  07.07.2024, 12:22 | #416 | 
|  |   
			
			
zasadniczo to są zwłoki termostatu   znam sprawe z rozmowy telefonicznej i gdybalismy sobie co sie moglo przytrafic np. ktos nie wyplukal dokladnie ukladu po dolaniu oczyszczacza/płukanki i sie zrobilo to co widac. kiedys na podnosniku mialem st1100 w ktorej na wylot przegnila obudowa termostatu. nie wiem czy to alu czy jakis znal ale dziura byla i lalo sie ostro. musialo isc do wymiany bo kleic ani lutowac tego nie chcialem. caly ten motocykl byl jedna wielka zardzewiala zgnilizna i lalo sie z wielu miejsc na bogato :| 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  07.07.2024, 12:31 | #417 | 
| Wylizał się  |   
			
			Płótno-konik na łące jest symbolem wolności.
		 | 
|   |   | 
|  08.07.2024, 00:17 | #418 | 
|  |   
			
			Pewności nie ma, ale duże prawdopodobieństwo, że było, jak Szynszyl napisał. Dla ścisłości : to znalazłem w RD07a. Po za tym, układ szczelny i maszyna śmiga.
		 | 
|   |   | 
|  09.07.2024, 14:38 | #419 | 
|  |   
			
			ciekawostka z dzisiejszego podnosnika. wujek sasiada pojechal na pałe 100km do ogloszenia: honda transalp 600 1990, sprowadzona ze szwajcarii, stan dobry, odpala - nie wkreca sie na obroty, cena ostateczna 5 tys pln. koleżka pojecia nie mial o japonskich motocyklach - pojechal i kupil. wczoraj wieczorem to-to dostalem i dre od rana. wnioski: - VK wiec produkcja 1989 - szwajcar ale bez kryz w dolotach, dysze otwarte 128, 130 i 38 - na budziku 56 tys km - fabrycznie nowe, zupelnie nie jezdzone continentale track attack z... 2011 roku - juz zamowilem nowe - po wymianie moto z pewnoscia nie jezdzilo bo jeszcze 'pipki' sa na gumie - pekniete obie membrany, dysze glowne zalepione śpikami - lozyska glowki ramy do wymiany - opór na srodku - zblokowany i zgnily termostat - cala reszta w stanie... perfekcyjnym :O rozdaralem wszystko co bylo trzeba i nie znalazlem absolutnie nic niepokojacego: zimny wydmuchal mi na obu solidne 12.0 bar, luzy zaworowe w zakresach, walek macie na zdjeciu, kiwaczka perfekt, lozyska w kolach ok, nowe klocki i szczeki, linki wszystkie miodzio, instalacja elektryczna miodzio, zero sladow grzebania, odma absolutnie sucha. sliczny motocykl! wlozyc trzeba: filtr powietrza nowy ( az dziwne ze byl usyfiony), nalac nowy olej + filtr, termostat + płyn, olej do lag, bo niby byl ale troche malo i metny - simery trzymaja, lozyska glowki wymienic, zmienic DOT z przodu, zalozyc nowe gumy, ogarnac membrany i poskladac gaziory ( juz umyte), zestroic i... smigac  po co ja to pisze? a tak ku pokrzepieniu serc - w zalewie starych, skatowanych rumpli trafi sie jeszcze czasem 'weteran/perełka', ktora - jak sie nią nie wykuta na bani w ogrodzenie i nie spali - bedzie miala potencjal na wiele, wiele tysiecy kilometrow. juz sie nie moge doczekac odpalenia bo to powinno chodzic jak pszczółka. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  09.07.2024, 17:14 | #420 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2009 Miasto: psary 
					Posty: 195
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 19 min 19 s |   
			
			hej Mam prośbę odnośnie tej Hondy CB1300...możesz zobaczyć czy ta kierownica jest oryginalna ? Jakby była inna to może zobacz co to jest ? Ew. zrobić fotkę? oczywiście jeżeli to nie jest jakiś problem. dziękuję | 
|   |   |