| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pan zacznie od strony producenta i dalej dział przedstawiceli regionalnych, zobacz kto tym handluje  i tam szukać info  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  u nas raczej nie znane
		Ostatnio edytowane przez pałeł : 25.11.2013 o 01:49  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapytam z czystej ciekawości , dlaczego nie bierzesz pod uwagę zakupu Wilbersa , ma 5 letnią gwarancję . W stosunku do tego z linku posiada hydrauliczną regulację napięcia wstępnego sprężyny ( co nie jest bez znaczenia w przypadku trudnego dostępu do regulacji kluczem jaki mamy w AT ) , oraz regulacje wysokości . Cenowo wychodzi tak samo . Porównując parametry te na papierze wszyscy producenci deklarują bardzo podobnie , żeby coś można więcej powiedzieć to trzeba założyć i pojeździć . 
		
		
		
		
		
		
			Nie pomyśl że ktoś dawał mi go w gratisie , żebym w zamian reklamował i zachęcał do zakupu , po prostu sprawdziłem go w moich moto . Bitubo też robi dobre amory , ale z jakiś powodów nikt na nich nie jeździ przynajmniej w Africe nawet w IT . Dość ważna jest też dostępność części i czas realizacji napraw gwarancyjnych , choć jest to tylko statystycznie 1 % sprzedanych . Miałem też Ohlinsa i nie zauważyłem żadnej różnicy w działaniu po za ceną zakupu w stosunku do Wilbersa . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Wroclaw 
					
				
				
					Posty: 2,387
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 40.000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobra bo post wyżej jest sensowny dlatego moje pytanie brzmi. 
		
		
		
		
		
		
			Czy na prawdę różnica pomiędzy np: zregenerowanym amorem w rd04 lub w idealnym stanie a np: Wilbersem jest tak wyczuwalna?.Proszę o opinie posiadaczy obu wersji a nie internetowych porównywaczy wykresów! 
				__________________ 
		
		
		
		
	Agent 0,7  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			![]() różnica jest taka  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Wroclaw 
					
				
				
					Posty: 2,387
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 40.000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli testowałeś oba przypadki to nie mam pytań:-)! i rozumiem ,że wersja dolna to Wilbers?:-)
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Agent 0,7  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				
					
				
				
					Posty: 662
				 
Motocykl: RD07&1000RR 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale mistrz  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli jeździsz nazwę to w normalny sposób , nie przeładowując moto i nie wymagając przy tym "więcej" , to seryjny amortyzator działa , pod warunkiem że jest sprawny . Wykonanie poprawnie regeneracji to wydatek 400/500 euro , co stanowi wartość 2/3 nowego amortyzatora , żadna regeneracja nie wytrzyma tyle co nowy . Trzeba mieć świadomość że w 20 letnim amorze wymiana oleju , uszczelnienia i napełnienie gazem w większości przypadków nic nie daje . Najczęściej zachodzi potrzeba wymiany środka , sprężyny a to niestety kosztuje . 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |