![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,593
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 20 min 45 s
|
![]()
Ciekawa propozycja, motocykl analogowy ma wszystko co potrzeba bez zbędnych gadżetów. Fajna alternatywa dla KOVE, moto tańszy o 10.000 koła od transalpa o tenere nie wspomnę.
https://youtu.be/yqkBgffKJu4?si=TDV-AoBFdS5CuLTy Ostatnio edytowane przez mdxmd : Wczoraj o 17:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 103
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 21 godz 30 min 48 s
|
![]()
Od transalpa tańszy bardziej o 15 koła niż 10, porównując ceny katalogowe.
Oprócz tego na wyposażeniu koła bezdętkowe, centralna podstawka, gmole z halogenami, amortyzator skrętu, oslona silnika, grzane manetki i kanapa, gniazdo usb, handbary, duży zbiornik paliwa. Transalp nie ma nawet gniazdka zapalniczki w serii. Miałem okazję zrobić rundkę po placu i co ciekawe to silnik pracuje cicho nie wydając dźwięków szeleszcząco- świszczących jak coraz więcej motków w tych czasach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Jeśli jakość jest podobnie kiepska jak Voge 300 Rally to nie ma się czym jarać...
![]() W sumie jakość nowego Transalpa też mnie na kolana nie rzuciła i po sprzedaży starego Trampka 600 miałem spory dylemat. CF Moto, Voge, kuszą ceną i wyposażeniem, ale już serwis i części to znak zapytania ![]() O trwałości i jakości szkoda gadać- japońska wielka czwórka i europejskie marki tak się opuściły, że Chińczycy przestali odstawać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,593
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 20 min 45 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() |
![]()
W przypadku skuterów 50ccm, dojście do jakości na poziomie Japonii zajęło chińczykom 15 lat.
W przypadku motocykli 125 ccm, pięć i do tego sa miejsca, gdzie przegonili Japonię. Tak więc drugi- trzeci rocznik już będzie oki. (Coś jak w przypadku NAT)
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,593
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 20 min 45 s
|
![]()
akurat w przypadku NAT to jest odwrotnie, im nowszy tym gorszy. Rocznik 2026 to będzie powrót do korzeni a więc VaraderoNAT jak dołożą ten kompresor to Welcome 260Kg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,666
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 8 godz 56 min 55 s
|
![]()
Wszyscy skończymy na mineralnym
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
No 10 lat mija a to zobowiązuje. Należy dołożyć z 15 kg do masy, zmniejszyć przednie koło i zwiększyć tylne a dodatkowo zoptymalizować silnik który teraz będzie spalał o 1,5 litra oleju więcej przy zwiększonym momencie o 1,5%. To się nazywa postęp. Voge ma za to fajskie handbary gustownie doczepione plastikową obejmą do lusterka. Nie wiem co powiedzieć.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,593
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 20 min 45 s
|
![]() Cytat:
- halogeny z funkcją doświetlania zakrętów włączane kierunkowskazem ![]() - przednie przewody hamulcowe jakby brakuje mocowań ale za 38900 to nie ma się co czepiać na siłę to są detale, ogólnie motocykl bardzo ciekawy na pewno ciekawszy od trampka, który tak realnie powinien kosztować podobne pieniądze. na YT ludzie są zachwyceni. Porównywanie do NAT jest całkiem zasadne oba motocykle są w tym samym segmencie i sobie odpowiadają tyle tylko, że NAT = 2x cena VOGE !!!! daje w zamian trochę więcej elektro-dupereli, dużo więcej masy no i za legene i markę trzeba dopłacać. Ostatnio edytowane przez mdxmd : Wczoraj o 15:59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
![]() |
![]()
Sam fakt, że porównujemy w jednej rozmowie te dwa motocykle nienajlepiej świadczy o NAT
![]()
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Voge 650 DS | Ronin78 | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 28.04.2021 09:50 |
Loncin Voge LX300GY - Prawie jak CRF300 | CzarnyCzarownik | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.04.2021 20:00 |
KTM Rally | luzMarija | Ciuch Afrykańczyka | 4 | 10.10.2010 22:47 |