![]() |
VOGE 800 RAlly
Ciekawa propozycja, motocykl analogowy ma wszystko co potrzeba bez zbędnych gadżetów. Fajna alternatywa dla KOVE, moto tańszy o 10.000 koła od transalpa o tenere nie wspomnę.
https://youtu.be/yqkBgffKJu4?si=TDV-AoBFdS5CuLTy |
Od transalpa tańszy bardziej o 15 koła niż 10, porównując ceny katalogowe.
Oprócz tego na wyposażeniu koła bezdętkowe, centralna podstawka, gmole z halogenami, amortyzator skrętu, oslona silnika, grzane manetki i kanapa, gniazdo usb, handbary, duży zbiornik paliwa. Transalp nie ma nawet gniazdka zapalniczki w serii. Miałem okazję zrobić rundkę po placu i co ciekawe to silnik pracuje cicho nie wydając dźwięków szeleszcząco- świszczących jak coraz więcej motków w tych czasach. |
Jeśli jakość jest podobnie kiepska jak Voge 300 Rally to nie ma się czym jarać...:D.
W sumie jakość nowego Transalpa też mnie na kolana nie rzuciła i po sprzedaży starego Trampka 600 miałem spory dylemat. CF Moto, Voge, kuszą ceną i wyposażeniem, ale już serwis i części to znak zapytania?? O trwałości i jakości szkoda gadać- japońska wielka czwórka i europejskie marki tak się opuściły, że Chińczycy przestali odstawać. |
W przypadku skuterów 50ccm, dojście do jakości na poziomie Japonii zajęło chińczykom 15 lat.
W przypadku motocykli 125 ccm, pięć i do tego sa miejsca, gdzie przegonili Japonię. Tak więc drugi- trzeci rocznik już będzie oki. (Coś jak w przypadku NAT) |
Wszyscy skończymy na mineralnym :D
|
Cytat:
|
No 10 lat mija a to zobowiązuje. Należy dołożyć z 15 kg do masy, zmniejszyć przednie koło i zwiększyć tylne a dodatkowo zoptymalizować silnik który teraz będzie spalał o 1,5 litra oleju więcej przy zwiększonym momencie o 1,5%. To się nazywa postęp. Voge ma za to fajskie handbary gustownie doczepione plastikową obejmą do lusterka. Nie wiem co powiedzieć. :lol8:
|
Sam fakt, że porównujemy w jednej rozmowie te dwa motocykle nienajlepiej świadczy o NAT :)
|
Cytat:
- halogeny z funkcją doświetlania zakrętów włączane kierunkowskazem :) - przednie przewody hamulcowe jakby brakuje mocowań ale za 38900 to nie ma się co czepiać na siłę to są detale, ogólnie motocykl bardzo ciekawy na pewno ciekawszy od trampka, który tak realnie powinien kosztować podobne pieniądze. na YT ludzie są zachwyceni. Porównywanie do NAT jest całkiem zasadne oba motocykle są w tym samym segmencie i sobie odpowiadają tyle tylko, że NAT = 2x cena VOGE !!!! daje w zamian trochę więcej elektro-dupereli, dużo więcej masy no i za legene i markę trzeba dopłacać. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.