Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.09.2025, 23:04   #15
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,393
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 5 miesiące 1 dzień 7 godz 31 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał fassi Zobacz post
Cofania tłoczka nie powoduje pompa . Można użyć zwykłego pistoletu z kompresora i dmuchnąć w zacisk. Tloczek sam się cofnie.

Już kilka razy zostało wyjasnione na forum
załóż czujnik zegarowy i uwodnij nakręcaj wideo skoczysz gadkę raz na zawsze raz zrób to zamontowa pompa a drugi raz bez
według mojej wiedzy za cofanie tłoczka odpowiada nurnik i jego cofniecie przez sprężynę w pompie.

Sparciały przewód spotkałem raz w zyciu w niemieckim pojeździe marki mercedes mb100 przy hamowaniu ściągało a w Częstochowie postawiło mnie bokiem. Mały włos i byłby kleks w portkach.
Stawiam ze przycina na prowadnicach i całkiem możliwe ze zacisk kantem staje ale najczęściej porostu prowadnice sa skorodowane.

Kolejny punkt to pompa a konkretniej stan nurnika oraz uszczelki nurnika i czy tam nie ma brudu nie cofnie sie nurnik, nie cofnie sie tłoczek.
tam nawet producent daje specjalnie sprzężyne aby cofała nurnik

wejdzie tam brud piach i masz dokładnie te objawy

https://oem-bike-parts.pl/en/upload/...-750-2000.webp

i
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem