![]() |
Sprężyna tylnego zawieszenia CRF 1100
Czy ktos wymienial sprezyne z tylu pod siebie?
Tak sobie mysle o wymianie bo zeszlym roku z kuferkami to skonczylo mi sie napiecie wstepne...... Moto CRF1100 ATAS |
Wymieniłem na wzmocnione Hyperpro.
Jest lepiej z pasażerem i dużo lepiej się jeździ samemu (po asfaltach i szutrze) |
Mam takie same odczucia w VFR1200X, progresywna Hyperpro
|
Komar a wymieniłeś na tą "zwykłą" czy MAX LOAD?
|
Zmieniłem na Max Load.
Motocykl jest sztywniejszy, twardszy i generalnie lepiej się prowadzi po czarnym i lekkich szutrach w szczególności z pasażerem i kuframi. Trzeba tylny amortyzator maksymalnie "zmiękczyć" i wtedy dobrze się jedzie. Zaznaczam, że nie jestem jakimś specjalistą oraz znawcą zawieszeń i ustawiania "dobić, odbić i innych trudnych pojęć" Po prostu jadę tam gdzie mam jechać nie mnożę trudności. |
Ja zamówiłem i czekam na tą zwykłą, ale generalnie jeżdżę sam więc powinno być dobrze :)
|
Pamiętaj, że warto wymienić cały komplet tj. przód/ tył.
|
Na ta chwile zamowilem zwykla sprezyne , ale mocniejsza. Zobacze co I jak.
|
1 Załącznik(ów)
Lepiej jest jeździć na sprężynie niż na amorze.
Świeżo jestem po wymianie tyłu w T7WR na hyperpro i naprawdę niebo a ziemia. Na zdjęciu różnica w grubości drutu plus Progress. Oryginał to jakiś żart. Z czasem pomyślę nad przodem. |
No właśnie ja też zamówiłem tylko tył, na razie, niestety termin dostawy dopiero za miesiąc. Zakładam że powinna być ogromna różnica w stosunku do oryginału, a jak Bozia da, to na wiosnę przód do roboty.
|
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.