![]() |
Sprężyna tylnego zawieszenia CRF 1100
Czy ktos wymienial sprezyne z tylu pod siebie?
Tak sobie mysle o wymianie bo zeszlym roku z kuferkami to skonczylo mi sie napiecie wstepne...... Moto CRF1100 ATAS |
Wymieniłem na wzmocnione Hyperpro.
Jest lepiej z pasażerem i dużo lepiej się jeździ samemu (po asfaltach i szutrze) |
Mam takie same odczucia w VFR1200X, progresywna Hyperpro
|
Komar a wymieniłeś na tą "zwykłą" czy MAX LOAD?
|
Zmieniłem na Max Load.
Motocykl jest sztywniejszy, twardszy i generalnie lepiej się prowadzi po czarnym i lekkich szutrach w szczególności z pasażerem i kuframi. Trzeba tylny amortyzator maksymalnie "zmiękczyć" i wtedy dobrze się jedzie. Zaznaczam, że nie jestem jakimś specjalistą oraz znawcą zawieszeń i ustawiania "dobić, odbić i innych trudnych pojęć" Po prostu jadę tam gdzie mam jechać nie mnożę trudności. |
Ja zamówiłem i czekam na tą zwykłą, ale generalnie jeżdżę sam więc powinno być dobrze :)
|
Pamiętaj, że warto wymienić cały komplet tj. przód/ tył.
|
Na ta chwile zamowilem zwykla sprezyne , ale mocniejsza. Zobacze co I jak.
|
1 Załącznik(ów)
Lepiej jest jeździć na sprężynie niż na amorze.
Świeżo jestem po wymianie tyłu w T7WR na hyperpro i naprawdę niebo a ziemia. Na zdjęciu różnica w grubości drutu plus Progress. Oryginał to jakiś żart. Z czasem pomyślę nad przodem. |
No właśnie ja też zamówiłem tylko tył, na razie, niestety termin dostawy dopiero za miesiąc. Zakładam że powinna być ogromna różnica w stosunku do oryginału, a jak Bozia da, to na wiosnę przód do roboty.
|
A czy ktoś z Was może obniżone sprężyny do ATAS 1100 zakładał ? Chętnie bym obniżył moją afryczkę.
|
Ja się długo zastanawiałem czy nie podwyższyć Afryki za pomocą sprężyn o 2cm choć mam tylko 177cm.
Nie wiem czemu ale po 20kkm fabryczne zawieszenie się uklepało i motocykl siadł kilka cm. Może warto w twoim przypadku zainwestować w obniżaną kanapę? |
Nie wiem ile tego odniżenia jest Ci powtrzebne ale tak jak moskit pisze :D nie rezygnowałbym ze skoku zawiasu. Kanapa to znacznie lepszy pomysł.
|
Kanapę mam przerobioną u "Gnapa" i nie chcę z niej rezygnować, poza tym obniżenie kanapy spowoduje mocniejsze zgięcie nóg w kolanach, co przełoży się na komfort jazdy, więc myślałem o zaiweszeniu. Ale mam dylemat, bo też nie wiem czy kosa w przypadku obniżenia nie będzie musiała być krótsza. Może ktoś temat przerabiał i podpowie, przede wszystkim, jak moto zachowuje się na obniżonym i pewnie utwardzonym zawieszeniu - dodam, że jeżdże w 99 % na asfalcie. Czy temat wogóle odpuścić i cieszyć się oryginałem.
|
Ja tam się nie znam, kosa będzie za długa ale zawieszenie się nie utwardzi bo lagi wsuwasz i kości zmieniasz lub na bogato np. https://defender.net.pl/product-pol-...a-Twin-20.html
|
Cytat:
|
Podejrzewam, że są tańsze opcje np. to https://pl.aliexpress.com/item/1005008645516907.html bo tamto Tauratecha pierwsze mi wyskoczyło w wyszukiwarce.
|
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.