|  | 
| 
 Awaria w trasie Cześć.  Mam problemy z moją Afryka.  Jestem w Grecji. Motocykl traci moc... wymiewymieniłem pompę paliwa gdzieś w Albanii bo moja niestety spaliła się. Teraz jak motocykl traci moc wyłączam zasilanie i po chwili włączam.  Silnik zaczyna normalnie pracować ale tylko na chwilę.  Miał ktoś podobny przypadek?  Poratuje mnie ktoś garścią informacji?  :at: | 
| 
 Objawy wskazywać mogłyby na cewkę, ale na hondzie to się nie znam. :)  Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka | 
| 
 Sprawdził bym filtr paliwa | 
| 
 filtr paliwa, napiecie na aku? | 
| 
 obluzowana klema? | 
| 
 Lewe powietrze. Na gardzielach gaźnika . Wykręć świece. Jaki kolor.  Czy wali dymem z komina ? | 
| 
 Sprawdź czy jak będziesz miał otwarte wlewy paliwa to będzie jechać. Może zatkało się odpowietrzenie w zbiornikach.  Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka | 
| 
 ostatnio klienci leja namietnie olej napedowy do swoich motocykli. moze i Tobie sie przytrafilo. spalona pompa brzmi jak za duze napiecie ladowania a nie za male. koniecznie to zweryfikuj. akumulator masz w jakiej technologii? kiedy go wymieniales/serwisowales?  napiecie ladowania nie powinno przekraczac 14.1 - 14.2V. przy wyzszym juz moze glupiec modul i w koncu moze sie spalic. w nagrode z obrotomierzem i cewkami WN - raz tak mialem po padnieciu Reglera. | 
| 
 Może wina leży dalej po stronie pompy paliwa,Może ta nowa to nie taka aż nowa i jest coś z nią nie tak.Zalej do pełna i pomiń pompę paliwa . | 
| 
 Zalewłem do pełna i pominąłem pompę zaraz po awarii jak stwierdziłem że pompa padła,Przerywało... Napięcie jest w okolicy 13,8 -14. Regler uzwojenie prądnicy i aku było wymienione miesiąc temu, jest ok. Pompa wymieniona nie jest nowa , uzywana Ale paliwo podaje. Świece wymieniłem razem z pompą w Albanii bo właśnie wydawało mi się że padły. Mam wrażenie że coś jak by z prądem bo jak zaśnie lub wyłącze na chwilę to moc wraca. Ale na krótko... Czy jest możliwe że mam jakiś sterownik do pompy paliwa? | 
| 
 Jest pod lewym tylnym boczkiem obok reglera na 3 piny. | 
| 
 I jak sprawdzić czy sterownik jest ok ? | 
| 
 W tym temacie to niech lepiej się elektrycy wypowiedzią. ALE JAK ZNÓW OMINIESZ POMPĘ PALIWA TO SPRAWA BĘDZIE JASNA. | 
| 
 1. akumulator: wiek i stan? ostatnio padaja jak muchy. dzis kolejny koledze w trasie w cbf1000. nie cale dwa lata ma. w poniedzialek polroczny kumplowi w Tiger 1050. plaga. hgw co zakladac :( 2. stan stacyjki? gasnie wszystko czy gasnie tylko silnik? czy cala elektryka znika? 3. stan czerwonej wtyczki pod airboxem - bywa ze one umieraja co do pompy to przekaznik pod siedzeniem sluzy tylko jako zabezpieczenie. na krotki okres czasu mozna ja podlaczyc poprzez bezpiecznik do plusa i minusa. bedzie pracowac gdy cisnienie spadnie, potem sie zatrzyma i w razie potrzeby dobije. Jezeli silnik gasnie a cala elektryka zostaje to sprawdz czy po zaniku masz iskre na swiecach. Jezeli problemy nie wystepuja na neutralu sprawdz stopke boczna i czujnik sprzegla. | 
| 
 Mnie raz zgasł i musiałem przykręcić klemy przy akumulatorze | 
| 
 Jak sprawdzić czy cewka jest ok ?  Motocykl jedzie i nagle traci moc. Tak jak by palił tylko na jeden cylinder. Gaśnie silnik, elektryka działa ok. | 
| 
 Cytat: 
 Podstawa problemów z elektryką to połączenia masowe. Oczka przykrecane do ramy etc. Kilka dni jazdy w deszczu, troche zasniedzieje i jaja w elektryce! A tam są dwa moduły czy jeden? W Transalpie dwumodułowym mi kiedyś moduł jeden padł z jednego cylindra. Awaryjnie to pospinałem na jednym module - dostarczyłem mu dwa impulsy i wyjście sygnał na dwie cewki jednocześnie :-) | 
| 
 jeden modul z TPS. sprawdzic trzeba na zapasowej swiecy czy jest iskra w czasie klopotow z paleniem. sprawdzenie glownej masy to tez dobry pomysl. | 
| 
 Ja podobne objawy mialem gdy mi się kończył akumulator i zrobiło się zwarcie. | 
| 
 Możesz nam zdradzić tajemnicę co w końcu jej było??? | 
| 
 taki lajf :) | 
| 
 Piszę to już 4 raz... Jestem w Grecji i ciężko znaleźć trochę czasu i żeby jeszcze internet był w miarę. A mianowicie... Awaria zdiagnozowana i usunięta. Okazało się że jednak pompa paliwa którą wymieniłem nie dawno w Albanii nie była do końca sprawna. Małe 30 euro i chiński zamiennik pompy znalazłem w sklepie w Kalamacie, sklepie który sprzedaje skutery Wymieniłem i królowa znów pięknie śpiewa . Dziękuję bardzo za chęć pomocy. Na afrykanerow zawsze można liczyć! Mam nadzieję że niedługo uda mi się kilka zdjęć i opisów z tego tripu wystawić. W każdym bądź razie polecam wszystkim Bałkany i zwłaszcza Grecję jako miejsce gdzie mozmożna przyzwoicie na winklach pośmigać. Pozdrawiam wszystkich | 
| 
 Pewnie że można, zwłaszcza sprawnym motocyklem😎 | 
| 
 Cytat: 
 Cytat: 
 Ale do innych userów co sami testowali: siódemka ile i jak jedzie bez pompy? - bo czwórka to mam obcykane... sporo ponad 200 km bez zająknięcia od pełnego baku. | 
| 
 Mnie poniżej 1/2 baku jeszcze śmigała. Więc powyżej 200km bez pałowania powinna ujechać | 
| 
 Cytat: 
 :D:D:D | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.