09.10.2008, 18:53 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 229
Motocykl: RD07a
Online: 1 dzień 6 godz 56 min 42 s
|
smutek nie mam afryki
No i nadeszla ta tragiczna chwila po 8 latach i 118.000km rozstalem sie z moja AT. zal i smutek w oczach mych bo nie wiem co bedzie nastepnego i nie wiem czy tak bedzie chodzilo jak AT . Poszla do Lotwy i niech tam nastepne 100.000km sluzy dobrym ludziom. Teraz mam problem co kupic glowa boli bo jak cos kupie to chce na tym pojezdzic 10 lat i zrobic minimum 100.000km no planuje cos nowego ale szkoda na 2009 honda nic nowego w varadero nie zrobila , a wiec co kupic ? jak narazie na 90% faworytem jest varadero , BMW mnie kusi ale jak by mi sie zaczlo psuc to bym je ze zlosci zara sprzedal . At jest mi za slaba a wiec minimum 80koni musi byc i komfort tez .... no znowu nie ma alternatywy tylko varadero paneuropean super ale za diuzo plastiku i jak sie przewruci to strat duzo a wiec odpada. A wic moje pytanie dla was forumowicze ! co wy kupilibyscie dzis ? chce kupic nowy model oczywiscie. Do okolo 15.000Euro max.
Czekam na wasze propozycje ! Na koniec aktualizycja testu AT na 100.000km: Rok 2000 zakup nowej AT stan licznika 0km -przy 40.000 wymiana klockow z tylu(30euro) -przy 50.000km wymiana pompy paliwa ( orginal koszt 200Euro) -przy 60.000km wymiana klockow przod (50Euro) -przy 70.000km wymiana gumek w przednich hamulcach (koszt komplet 8 gumek 50Euro) [zimowa jazda je zrobila twarde] -przy 80.000km wymiana przedniej zarowki swiatla mijania lewa strona -przy 80.000km wymiana kloclow z tylu (30Euro) -przy 95.000km wymiana plastikowego trybka slimaka (koszt 27Euro) -przy 96.000km wymiana zarowki tripmastera -przy 100.000km wymiana linki sprzegla ( orginal koszt 27Euro) [Linka zaczynala sie na dole urywac] -przy 102.000km zauwarzylem ze wydech zaczyna miec male dziury na dole gdzie sie laczy z czescia co laczy wydech z kolektorami (narazie nic nie robie) [koszt orginalnego wydechu to minimum 700Euro mysle] -do tego dojdzie 2 razy wymiana lancucha DID Xring plus zebatki oraz Duzo opon zawsze Firmy Bridgestone. (Bridgestone dlatgo ze kocham to co Japonskie) Na tyle robilem zawsze 20.000km na przedzie 25.000km. Update ! : przy okolo 105.000km wymiana lozyska kola tylnego , mialo maly luz koszt za 3 lozyska z wymiana w hondzie 120 Euro. przy tez 105.000km wymiana tlumika na leo vince evo koszt 300Euro To Wszystko nic wiecej DOSLOWNIE nic wiecej nie bylo wymieniane. Maly opis innych czesci i Exploatacji : -Zawory byly sprawdzane co 30.000km ,synchro gaznika tez co 30.000km ( O tym ze przy tych silnikach zawory starczy sprawdzac co 30.000km a nie co 12.000km jak Mowi Honda powiedzial mi jeden gosc co przejechal caly swiat na Afri , uwierzylem mu i mial racje jak sie okazalo - luz byl zawsze w tolerancji - 2 razy tylko wykorygowany na 0) -Olej wymieniany byl co 12.000km (tak nakazuje Honda) z regoly polsyntetyk Castrol -Lozyska kol nie maja luzu i sie lekko kreca a wiec wymiana jeszcze nie jest konieczna -Lozysko glowki hodzi bez zgzytu i bez luzu nie wymaga wymiany -Filtr paliwa przepuszcza dobrze i nie wymaga wymiany -Gazniki nigdy nie byly otwierane ani czyszczone ani regulowane (tylko co 2 lata spuszczana benzyna z komor) -silnik od zera do dzis zawsze pali na dotyk -przednia zebatka najdluzej wytrzymala 50.000km , lancuch nawet 62.000km (plus scotoiler) -Silnik wyglada jak nowy czyli sie nic nie poci czy jakies tam inne przecieki -zuzycie oleju na 1000km (przy 100.000Km) to max 50 -100ml -sprzeglo sprawuje sie jak przy zakupie nie zauwarzylem zadnych innych odglosow , skrzynia tak samo . -motor ma taka sama moc jak przy 0km -lancuszek rozrzadu nic nie slychac a wiec nie ma powodu do wymiany (z regoly wymieniaja klienci Hondy dopiero przy okolo 200.000km bo pytalem w Hondzie Germany -kostki reglera jak nowe (chyba je owiewal wiatr zawsze ladnie bo moto stalo na dworze zawsze) -walek zebatki prawie jak orginal To chyba wszystko co najwazniejsze co do exploatacji tej maszyny wiecej nic mi do glowy nie przychodzi. Podsumowanie : Motocykl ten sie psuje tylko wtedy jak go ktos sam zepsuje przez zerwanie Gwintu czy czegos , jest zawsze wiecej warty niz kosztuje a wiec jak go ktos kupi to nigdy zle nie zrobi. Uzytkownicy Bmw moga tylko pomarzyc o takiej bezawaryjnosci (BMW ma za to inne zalety), Afryka zawsze przyjedzie do domu na wlasnych kolach tego sie osobiscie przekonalem ! Bog z wami i z XRV 750 dzis przy 118.000km sprzedaz i zaloba ps: moje pytanie jest powazne bo 15.000 Euro nie wydaje sie tak czesto w zyciu przynajmniej u mnie http://freenet-homepage.de/hrecords/attractions.html Ostatnio edytowane przez dj.1 : 09.10.2008 o 19:25 |
09.10.2008, 18:57 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
kupił bym afrykę, ewentualnie poczekał do nowego sezonu bo wietrzę,że Hąda coś knuje. Moim zdaniem, będzie następca królowej, czy równie godny czas osądzi
|
09.10.2008, 19:08 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 614
Motocykl: jeszcze będę jeździł XRV...
Online: 5 dni 4 godz 22 min 55 s
|
1. powrót do Afryczki
2. Varadero ale tylko model 2009 3. BMW R1200GSA minimum 2006 rok 4. Tenera 660 oczywiście z tego roku 5. KTM 990 ADV 6. BMW F800GS - zajebista zabawka z potężną mocą, ale na trase raczej się nie nadaje ( przy 110-120 głowa zaczyna odrywać się od reszty ciała) |
09.10.2008, 19:10 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 614
Motocykl: jeszcze będę jeździł XRV...
Online: 5 dni 4 godz 22 min 55 s
|
1. powrót do Afryczki
2. Varadero ale tylko model 2009 3. BMW R1200GSA minimum 2006 rok 4. Tenera 660 oczywiście z tego roku 5. KTM 990 ADV 6. BMW F800GS - zajebista zabawka z potężną mocą, ale na trase raczej się nie nadaje ( przy 110-120 głowa zaczyna odrywać się od reszty ciała) Miałem ten sam dylemat co Ty braciszku, ale życie pokazało, że bez Afryki nie da się żyć ( oczywiście dotyczy to zarażonych virusem XRV) |
09.10.2008, 19:17 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
|
09.10.2008, 19:20 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 229
Motocykl: RD07a
Online: 1 dzień 6 godz 56 min 42 s
|
Ci co byli na targach wczoraj mowia ze vara sie nie zmienila tylko kolory
|
09.10.2008, 19:33 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
nie widze żadnych zmian w waradero od 2003. ale są tacy co jeźdżą rocznikami jak i kolorami/malowaniami. tych również szanujemy
|
09.10.2008, 19:36 | #9 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 614
Motocykl: jeszcze będę jeździł XRV...
Online: 5 dni 4 godz 22 min 55 s
|
Ostatnio edytowane przez giziu : 09.10.2008 o 19:40 |
09.10.2008, 19:37 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 229
Motocykl: RD07a
Online: 1 dzień 6 godz 56 min 42 s
|
Oj widze Rambo ze cos slabo patrzyles, przecie rocznik 2008 varadero dostal nowa aluminíowa oslona pod silnik a to tez sie liczy. Ja liczylem ze rocznik 2009 dostanie moze zegar na paliwo ale nic , zreszta jutro jestem na intermot w koloni to sam sie przekonam.
co do tego zdiecia to fotomatarz z przed kilku miesiecy . Ostatnio edytowane przez dj.1 : 09.10.2008 o 19:40 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
WTF? Intiminator dla Afryki... | sambor1965 | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 09.02.2011 22:25 |