|
10.03.2024, 18:10 | #1 | |
Cytat:
Takie wolne manewry jak ósemki najlepiej robić z EB na minimum i P też na minimum. Wtedy reakcja na gaz i jego puszczenie jest najłagodniejsza. Jak nadal za szybko to korygować tylnym hamulcem. |
||
10.03.2024, 18:19 | #2 |
Stary nick: Radarman
Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,956
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
Online: 3 miesiące 4 dni 11 godz 54 min 24 s
|
A 'P' to Power Reduction jest, tak? No to się to kupy trzyma. Niestety to instruktorzy sugerowali jakie ustawienia mamy mieć (inna sprawa, że ogarnąć je nie jest tak prosto, gdybym miał to robić sam). Co do tylnego hamulca, miałem wyraźne wskazówki od instruktora, że używa się go przy DCT wyłącznie w manewrach 'on-road' i miałem robić ósemki na szutrze wyłącznie kontrolując gaz (byłem jedyny na DCT)...
__________________
W barze jak zaczynasz się awanturować to albo dostajesz w ryj albo wylatujesz na ulicę na kopniakach. Tylko gdzieniegdzie bar zrównuje się z ziemią, a awanturnicy przenoszą się do następnej knajpy. |
10.03.2024, 18:30 | #3 | |
Cytat:
A tak ustawiony EB powoduje szarpanie na małych prędkościach tzw "jerky throttle", pewnie idzie się i tego nauczyć ale ja jeżdżę z ustawionym na minimum. |
||
10.03.2024, 18:34 | #4 | ||
Cytat:
Moc jest skastrowana, kontrola trakcji nie jest wyłączona , abs jest na offroad, hamowanie silnikiem zminimalizowane. Wheelie też nie jest wyłączone Poza tym jak P jest na minimum to wtedy jest pełna moc Cytat:
Ostatnio edytowane przez Novy : 12.03.2024 o 19:05 Powód: Połączenie postów |
|||
10.03.2024, 18:51 | #5 | |
Cytat:
Screen1.jpg |
||
10.03.2024, 18:58 | #6 | |
Cytat:
To pokazuje jak nieintuicyjne jest to menu Ostatnio widziałem menu z nowego dużego dzika. Instrukcja tam niepotrzebna jest. W ATAS bez niej ani rusz |
||
10.03.2024, 19:01 | #7 |
|
|