Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.01.2024, 21:34   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,399
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 9 godz 51 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cassini Zobacz post
C3 powinno się stosować tam gdzie jest wysoka temperatura np. w oleju skrzyni biegów.
W kole co prawda tarcza może się mocno nagrzać ale aluminiowa piasta w 95% czasu jest chłodna więc wniosek nasuwa się sam.
no chyba, że jedziesz latem w 35st.C 140km/h na autostradzie w 2 osoby i zapakowany. C3 niczego nie zmienia w kwestii prowadzenia motocykla a daje sporą granicę bezpieczeństwa przed zatarciem się łożyska. Większy luz także kompensuje ew. niedokładności w piastach łożysk, czy tulejek wewnętrznych.
Z czasem także smarowanie wewnętrze ulega degradacji co podnosi temperaturę pracy łożyska. To tak na logikę bo projektantem nie jestem.

kiedyś temat był wałkowany :

https://africatwin.com.pl/archive/in...p/t-16134.html

Mam już 133.000km i przednie łożyska oryginalne także nie wiem co tam honda wsadziła, trochę mnie to martwi co 2 komplet opon wymieniam uszczelniacze dając za ich wargę smaru ile wlezie.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Łozyska kół i uszcelniaczy do 03 majo Hamulce, kola, opony 24 29.07.2019 09:23
Łożyska kół 7Greg Regularne czynności serwisowe 153 22.08.2018 12:22
Łożyska ural2 Silnik, sprzęgło, skrzynia 3 17.02.2016 20:10
łożyska kół Mroq Hamulce, kola, opony 19 18.09.2008 17:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.