Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.11.2023, 07:07   #11
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
Domyślnie

citroen ze swoim BL11 /Traction Avant/ i samonośnym nadwoziem był wozem rewolucyjnym i można powiedzieć, że już potem nic nie było takie samo.
myślę, ze uznano /imo słusznie/, że do normalnej zwykłej jazdy uprawianej na co dzień przez Kowalskiego lepszy, bardziej przewidywalny jest napęd z przodu.
jeśli dodać do tego oszczędności produkcyjne /instalacja CAŁEGO napędu w jednej operacji/stacji, rozkład mas, to odpowiedź wydaje się prosta.

silnik z tyłu to dla mnie taka historyczna zaszłość - no bo gdzie Daimler miał dać to koło zamachowe? pod nogami? żeby na nie patrzeć i smarem upierdolić tiule?

Myślę, że w gruncie rzeczy nie od czapy jest również bezpieczeństwo - coś tam jednak ten klocek z przodu chroni. Wiem, wiem... porsche ma strukturę plastra miodu w podłużnicach już od dawna i jest bezpieczne jak 'normalne' auto ale jednak przy jebnięciu solidnym w coś tam ja bym wolał nie mieć silnika za sobą...

temat na pewno ciekawy.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT tylko na asfalt ŁukaszWP CRF 1000 L 50 23.10.2018 10:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.