![]() |
#261 |
Moderator
![]() |
![]()
Może końcówkę mocniej zagiąć do dołu?
To moje spostrzeżenie, nie musisz się zgadzać, bo to Twój projekt ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
sexy końcówki osłony łańcucha są tylko proste jak..... reszta wygląda jak osłona łańcucha wsimsonie
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
![]() |
![]()
Wydaje się masywna i nadaje całemu moto ciężkości.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2013
Miasto: xxx
Posty: 261
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 1 min 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
![]() |
![]()
Moim zdaniem trzeba poczekać na końcowy efekt i wtedy oceniać czy jest potrzeba zmian
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
![]() |
![]()
Taka dość potężna , obniż trochę bliżej łańcucha i zębatki tylnej i zagnij końcówkę.
Aluminiowe podobno lubią pękać od wibracji.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,100
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 16 godz 19 min 4 s
|
![]()
wynika to z tego ze nikt nie robi przejść na promieniu każde przejście np z mocowania należy z ostrego wyprowadzić na promień np r4 czyli miejsca rozcięć wiercimy wiertłem 8 i przestanie pękać potem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2013
Miasto: xxx
Posty: 261
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 1 min 0
|
![]()
takie tam kolejnie dzikie pomysły
![]() Ostatnio edytowane przez TYMEKVMAX : 18.01.2023 o 16:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
![]()
Mieszane uczucia co do centralki w tym zajebistym projekcie
![]() Jak zamontowałem kiedyś jak miałem trampka no to spoko, wygodnie można postawić i wogóle. Ale w terenie nakurwiałem nią ciągle o coś, aż ją w końcu zdjąłem. Tym sprzętem który budujesz pewnie nikt w grubszy teren nie pojedzie, bo i po co. Więc może ta centralka jest ok, pozatym chyba pełni też role osłony kiwaka. Ciekawe, czy w czasie jazdy nie będzie się obijać i hałasować. I po drugie jak ktoś postawi sobie ten sprzęt w salonie to na centralce będzie się lepiej prezentować ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2013
Miasto: xxx
Posty: 261
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 1 min 0
|
![]()
"I po drugie jak ktoś postawi sobie ten sprzęt w salonie to na centralce będzie się lepiej prezentować "
Strzał w dziesiątkę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kratka na reflektor Honda Africa RD03 | Look_520 | Wszystko dla Afryki | 5 | 15.05.2013 20:30 |