Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.02.2021, 08:32   #11
DziadekH
 
DziadekH's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Kraków i okolice.
Posty: 29
Motocykl: CRF1100 ATAS
DziadekH jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 22 godz 31 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robin Zobacz post
Pewnie tak jak wcześniej. Jak nie będzie układ przytkany to wymiana zestawu filtr wstępny, filtr paliwa, regulator ciśnienia i ta plastikowa podstawa pompy gdzie jest filtr ssący (to wszystko jest w jednym zestawie - można sobie samemu kupić w serwisie - coś ponad 100£ taki zestaw), plus procedura płukania zbiornika według wytycznych hondy, czyli tylko benzyną, bez uźycia chemii i bez zabezpieczenia tego spawu po płukaniu.
Pytanie tylko na jak długo to wystarczy.
Jeśli tak, to nie należy się spieszyć, niech odpadnie co ma odpaść i wtedy dopiero procedura "płukania". Q, Q, Q !
DziadekH jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.