Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.08.2009, 21:04   #1
Dejvid
 
Dejvid's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wałbrzych
Posty: 154
Motocykl: RD04
Przebieg: 99999
Galeria: Zdjęcia
Dejvid jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 1 min 33 s
Domyślnie

nie pamietam jakiej produkcji jest ten aku. w kazdym badz razie z tych raczej najtanszych, cos kolo 140zł kosztowal. Został zalany przez sprzedawcę zaraz przed sprzedaniem. Klemy oczyszczalem w trakcie wymiany akumulatora, ale moze powinienem to zrobic raz jeszcze po ostatnich rajdach off ...? skoro powiadacie, że te ponad 13V ładowania jest ok to faktycznie może aku jest jakieś nietrafiony. w przyszlym tygu sie tym zajmę, tzn przeczyszcze, naładuję prostownikiem i zrobię pomiary.
__________________
Pozdrawiam
Dejvid jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.08.2009, 00:23   #2
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dejvid Zobacz post
nie pamietam jakiej produkcji jest ten aku. w kazdym badz razie z tych raczej najtanszych, cos kolo 140zł kosztowal. Został zalany przez sprzedawcę zaraz przed sprzedaniem. Klemy oczyszczalem w trakcie wymiany akumulatora, ale moze powinienem to zrobic raz jeszcze po ostatnich rajdach off ...? skoro powiadacie, że te ponad 13V ładowania jest ok to faktycznie może aku jest jakieś nietrafiony. w przyszlym tygu sie tym zajmę, tzn przeczyszcze, naładuję prostownikiem i zrobię pomiary.
Miałem podobne objawy , przy wyłączonych swiatłach zmierzyłem miernikem volty na klemach akumulatora i ładowanie było ponad 14 V , jednak jak załączyłem mijania i długie napiecie spadło do 12 V i po chwili zaczęło spadać poniżej 12V , wprowadzanie silnika na obroty nie poprawiało ładowania . Robiłem cuda oczyściłem wszystkie kostki jakie są w Afri , przewody od regla przy wsuwkach penetrowałem cyną i nic nie dało kupiłem nowy i eureka . Troche mi szkoda obcinać kostki od regla , są czyste i sie nie grzeja ale rozsadek każe mi zlutowac na stałe to najlepsze rozwiazanie . Mierzyłem napięcie elektrowni to na kazdej fazie daje 22V , to spore napiecie .
Henryk-Knox jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przypalona wtyczka hero Układ elektryczny i zapłonowy 53 26.07.2021 22:01
Czarny kabelek z reglera sambor1965 Układ elektryczny i zapłonowy 8 30.09.2010 13:14
Wtyczka do pompy potrzebna sambor1965 Uklad paliwowy i wydechowy 2 21.09.2010 23:11
okablowanie reglera Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 3 30.06.2008 20:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.