27.11.2019, 07:27 | #1 |
Zakonserwowany
|
Ktm LC4 640/690
Szukając moto dla kolegi natrafiłem na ogłoszenie LC4 640 z 2005 roku z przebiegiem 13 tys km, mam tylko jedną fotkę i na tyle co można zobaczyć przynajmniej estetycznie wygląda nie źle.
Miałbym prośbę do kogoś kto miał 640 i 690 o krótkie porównanie tych motorków. Jeździłem SXC 625 i 690 bez R co prawda krótko, ale to co zapamiętałem po 625 to ogromne wibracje. Jeśli LC4 640 ma podobnie to zdecydowanie dyskwalifikuje jego zakup.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
27.11.2019, 07:51 | #2 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lublin
Posty: 569
Motocykl: RD04
Online: 1 miesiąc 2 dni 16 godz 8 min 29 s
|
Lc4 640 ma duze wibracje. 690 moze ciut mniejsze.
|
27.11.2019, 08:10 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,391
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 26 min 18 s
|
625 i 640 to ten sam silnik. Główna różnica to gaźnik a ten jak wiadomo powszechnie ma ogromny wpływ na wibracje
__________________
keep it simple |
27.11.2019, 08:36 | #4 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,642
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 19 godz 22 min 29 s
|
To co jednemu mocno przeszkadza, innemu okaze sie niezauwazalne, bo tak szczerze to wieksze wibracje czuje od kostek na oponach jadac po czarnym niz od tego silnika. W terenie nie ma to najmniejszego znaczenia. Jednak patrzac na 690, wibracje sa o wiele mniejesze, w porownaniu do 640, bo ta postawiona na centralce potrafi przy wlaczonym silniku wyjechac z garazu
|
27.11.2019, 08:44 | #5 | |
Cytat:
Właśnie chciałem pisać. Samego sobie raczej nie zostawiać w garażu, szczególnie na ssaniu. Napier...la tak, że gdy się odwrócisz może być już 2m dalej. Ja te wajby w LC4 lubię no ale co komu pisane i co potrzebne 😀 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
||
27.11.2019, 08:44 | #6 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,228
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 dzień 5 godz 15 min 58 s
|
Mimo, że podobne to niestety różne moto.
Kiedyś rozmawiałem z fxriderem na ten temat bo przesiadł się z 640 ADV na 690. 690 to kontynuacja 640 ale z pewnymi zmianami. 690 ma już komfort bardziej z crossa tj.: cienkie siodło, płaski zbiornik. Moim zdaniem projektanci 690 poszli w kierunki wizji: silnik LC4 enduro wsadzony w budę crossa. Pytaj Rumpla bo on też miał 640 ADV i miał 690. |
27.11.2019, 09:33 | #7 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,642
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 19 godz 22 min 29 s
|
Dodatkowo: 690R ma wyzej siodlo niz sxc625 i znacznie wyzej niz 640 enduro. Silnik generuje duzo mniej wibracji i jest jednak odczuwalnie silniejszy nawet do 640 czy 625 na keihinie. Jak dla mnie w terenie to za duzo, ale mozna przekrecic mapke na slabsza. Hydrauliczne sprzeglo w 640 jest dopiero od 2004 roku. 690 jako dualowy zapierdalacz ma dla mnie sens po dolozeniu wiekszego zbiornika, bo masa w momencie uczepienia do niej sakw na zadku jest mocno z tylu i niejeden skarzyl sie chujowe wtedy prowadzenie czy tendencje do shimi. W miare fajna 690 to min 20-22 tysie, super 640 da sie wyrwac za 15... cena serwisu identyczna.
|
27.11.2019, 09:45 | #8 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Stary ładniejszy i tańszy. To Twój? Pikny . No i kopajkę ma.
|
27.11.2019, 10:01 | #9 | |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,512
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 7 godz 34 min 51 s
|
Cytat:
|
|
27.11.2019, 10:11 | #10 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,642
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 19 godz 22 min 29 s
|
|