![]() |
#101 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 6 godz 46 min 25 s
|
![]()
Łatwość zrzucenia opony zależy od jej twardości. Miękką, to nawet śrubokrętem i płaskim kluczem się załatwi.
Twardą, np. E07Dakar nawet z półmetrowym łyżkami nie chciałbym robić w terenie...
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 633
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 21 godz 56 min 50 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,793
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Pół metrową łyżką może nie, ale zacisk ślusarski typu C daje radę każdej oponie. O ile pamiętam do afryki potrzeba 4" lub 5". Mi to rozwiązanie spasowało.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
|
![]()
Przed interwencją zaznaczyć trzeba kredą (kamieniem olowkiem) pozycje wentyla na oponie. Po wyciągnięciu dętki lokalizujesz uszkodzenie dętki. Na oponie uszkodzenia szukasz w podobnej odległości od zaznaczenia wentyla w lewą i w prawą stronę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
![]() |
![]()
Wczoraj na autostradzie w okolicy Boloni. 6 st, deszcz że aż ciemno i oczywiście guma w tylnym kole. Gwóźdź chwyciłem z pewnością na stacji paliw. Dobrze, że miałem dętkę bo rozcięcie było ok 10 cm. Założyłem HD. Dziś w Livorno spróbuję kupić coś na zapas. Przyznam, że wolałbym mieć bezdętkowe bo sznurek załatwił by temat w 10 min
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
![]() |
![]()
3m i kleić tył na bezdętkę, ja już zrobiłem parę setek i działa.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
![]() |
![]()
Kto nie umie zmienć detki w terenie... nie powinien jeździć w terenie :P
Nie wiem dlaczego ale w terenie zawsze idzie mi szybciej niż w garażu. Kiedyś tylną dentkę wymieniłem w 20min wliczając w to pożyczenie pompki od Ukrainca, mialem wtedy mitasa c02. Mam na to dwóch świadków.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
![]() |
![]()
W terenie mogę sobie zmieniać, ale na autostradzie wole tego uniknąć...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,966
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 6 dni 1 godz 40 min 11 s
|
![]()
Opona to jeszcze pół bidy, dla mnie mistrzostwem jest nieprzyszczypanie dętki łyżką w trakcie montażu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ABC jazdy w terenie.. | puszek | Inne tematy | 171 | 24.09.2014 00:01 |
Jazda w terenie | Ziarko | Inne tematy | 6 | 23.09.2013 21:07 |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 15:00 |