02.10.2018, 23:54 | #21 |
Zarejestrowany: Oct 2015
Miasto: Krosno Odrzańskie
Posty: 83
Motocykl: RD04
Przebieg: 114000
Online: 2 tygodni 23 godz 9 min 59 s
|
Widziałeś kamyczek dłużej niż 5 sekund w bieżniku (kostce) bo ja nie.
|
03.10.2018, 10:25 | #22 |
Przyklejone w błocie, TKC np chętnie trzymają żwir itd. Ale muszę przyznać, ze nie bardzo patrze na koła- a zwłaszcza w trakcie jazdy
Teścik. Bo teorię wszyscy znamy. Łożyska, zawieszenie itd mają lżej jak masa wirująca jest bliżej ideału. Dochodzą zmienne to: ciśnienia w kołach, błoto w około nypli nierówności podłoża, ułożenie dętki i zylion innych pierdol. Jeśli komuś te parę gramów przy tylu okolicznościach towarzyszących robi różnice to chylę czoła. Zwłaszcza że na ciężarku znacznie chętniej coś narośnie. Zapytam tak. Czy lepsza będzie masa wyrównoważona większa czy mniejsza a niewyrównoważona. Ostatnio edytowane przez Prince : 03.10.2018 o 10:32 |
|
03.10.2018, 10:39 | #23 |
Banned
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 49
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 23 godz 38 min 15 s
|
Ale bierzesz pod uwagę tylko brudną robotę.
Przy jeździe po twardym na w miarę czystych kołach wyważenie tych kół ma bardzo duże znaczenie. A na twardym koła się nie ubłocą, co najwyżej przykurzą. Widać z tego że masz mikro doświadczenie, jeżeli o jazdę chodzi, tak ogólnie. Zgoda ze w krosówkach jak koła są proste, wyważenie nie ma sensu, ale już w enduro kiedy duże odcinki pokonuje się asfaltem, wyważenie kół jest zwyczajnie konieczne. |
03.10.2018, 10:59 | #24 | |
Cytat:
PS. samochodówka to juz ina sprawa., Tam masy wirujące sa zupełnie inne. |
||
03.10.2018, 11:03 | #25 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
To pozostańmy w nurcie dyskusji nt wywazarki (jakiej) a nie zarzucajmy sobie , że ktoś się na coś i z jakiegoś powodu spuszcza. Bo się zacznie mordobicie , a temacik konkretny
Wracając do wywazarek - wiem tylko tyle , ile kosztuje wyważenie. Czytam więc z ciekawością. |
03.10.2018, 11:23 | #26 |
na asfalt wyważać , np w mojej africe przednia TKC80 niewyważona strach puścić kierownicę w przedziale 60-80km/h i czuć drgania, wyważenie przedniego koła kasuje ten problem
w teren absolutnie nie ma sensu , błoto oblepi wszystko i można to całe wyważenie wsadzić sobie w .... po prostu jest to zbędne
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S Ostatnio edytowane przez Lucky Luke : 03.10.2018 o 11:38 |
|
03.10.2018, 11:31 | #27 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
|
Potwierdzam co pisze szczęśliwy Łukasz
Miałem na XL 600 nieważone TKC80 i przy 90-100 był miazgatron. Ostatnio miałem nieważone nowe Pirelli Szprot Demon na cegle i do 140 szła jak szkło. Potem zaczynał się wibrator. Na szczęście nie miałem gdzie tyle popylać na co dzień. Teraz na NC zero odważników fabrycznie. Do 150 /bo tyle narazie było max/ idzie równiutko. Czasem uda się bardziej, czasem mniej. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
03.10.2018, 11:46 | #28 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
W liściu bym nie wyważał ale w dualsporcie jak mi wyważyli czuć było wyraźną różnicę.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wyważarka statyczna | Stolek | Hamulce, kola, opony | 5 | 20.07.2016 09:34 |